Arvor 20 cilinderkop

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Cliff kooy
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 16, 2018 12:47 pm

Arvor 20 cilinderkop

Bericht door Cliff kooy »

Hoi,iemand die mij kan helpen met het zoeken voor een cilinderkop van een arvor 20 bwj2002 85 pk nanni motor, dit zou namelijk een kubota motor zijn die omgebouwd is door nanni , maar vindt nergens het type van kubota zelf terug, bij nanni motors zal is het verschrikkelijk duur. Of iemand die iets liggen heeft die compatibel is met dit model . Met veel dank

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Re: Arvor 20 cilinderkop

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

"Bij Nanni is het verschrikkelijk duur"!!! Alles aan een boot of motor is duur, dat had je op voorhand moeten weten als je een boot kocht.
Maar persoonlijk zou ik "niet besparen" op onderdelen van een motor, dat is het hart (veiligheid) van je schip!
Wellicht dat ze je in Nederland bij Poelgeest fishing boats verder kunnen helpen, en in Belgie Bij North sea boating in Blankenberge. Dat zijn officiële verdelers van arvor boten.

Succes met je zoektocht.

Cliff kooy
Berichten: 2
Lid geworden op: vr feb 16, 2018 12:47 pm

Re: Arvor 20 cilinderkop

Bericht door Cliff kooy »

Ok dank u voor de adres info .

De Loose Eddy
Berichten: 53
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 9:28 pm

Re: Arvor 20 cilinderkop

Bericht door De Loose Eddy »

ik dacht dat nanni motoren omgebouwde toyota motoren waren ik heb in het verleden is informatie gevraag om een bootshow en daar zeiden e dat het toyota motoren waren en dat je bete rde filters bij toyota kon kopen ipv bij nanni zelf .Als het toch een kubota motor is kan je mss is proberen bij de firma Luyckx in brecht die verdeelt kubota , het is wel mini kranen maar waarschijnlijk is dat wel te vinden daar . Met motor nummer kom je al een eind verder

Mvg
Eddy

Nat van Adrichem
Berichten: 125
Lid geworden op: wo apr 02, 2008 8:57 am

Re: Arvor 20 cilinderkop

Bericht door Nat van Adrichem »

Nanni Diesel company was founded in 1952 in Milan, Italy. The company started its activity with the production of marine diesel engines on Kubota bases. Today the company also produces marine diesel engines based on Toyota, Kubota and John Deere engines.
In dit geval betreft t een Nanni 85pk, een 4 cilinder 3l motorblok van Kobuta.
Althans de motor is van oorsprong een Kobuta. Ik verwacht niet dat t 1 op 1 een Kobuta is.
Het zou juist kunnen zijn dat de cilinderkop anders is of de kleppen/nokkenas.

Maar wat is er mis met je cilinderkop?
Is reviseren geen optie?

Patrick Verschraegen
Berichten: 7
Lid geworden op: di sep 20, 2016 9:53 am

Re: Arvor 20 cilinderkop

Bericht door Patrick Verschraegen »

Beste ,

Kijk eens op
www.tracparts.nl

Of

Kubota Europe
Netherlands Branch
Dieselstraat 10
6716 BC EDE

Mvg

Patrick

Patrick Verschraegen
Berichten: 7
Lid geworden op: di sep 20, 2016 9:53 am

Re: Arvor 20 cilinderkop

Bericht door Patrick Verschraegen »

Beste,

En nog een adresje erbij

https://nannidiesel.eu/nl/contact/

Succes

Patrick

Plaats reactie