Online shop

Voor alle vragen en tips in verband met hengelsportmateriaal
Plaats reactie
Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Online shop

Bericht door Alex Wycisk »

Collega's ,

Onlangs was ik op zoek naar een bepaalde hengel, een cormoran seacor red pilk.
Veel internet winkels in nederland bezocht maar nergens kunnen vinden voor een schappelijke prijs.

Tot ik op deze website terecht kwam http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/en/index.html
Het is een poolse website en ik heb de gok genomen.............tot mijn verrassing had ik meteen email terug en binnen een week was mijn bestelling binnen. Incl transport kosten was ik goedkoper uit. Keurig netjes werd ik op de hoogte gebracht toen de bestelling was verzonden.

interessant?

Grtz Alex.
e-tec rulez !!

Kees Michielsen
Berichten: 156
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:35 am
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: Online shop

Bericht door Kees Michielsen »

Beer van een hengel! Heb hem zelf vorig jaar via een Duitse webshop besteld. Die Pool is niet duur, zal de site eens doorspitten, Thx!!
Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

Re: Online shop

Bericht door Frans Salvo »

Voor een BG 90 en een GS 9 zal ik wel naar Yrseke rijden; Bij Van der Poel veel en heel veel goedkoper ! en een gegarandeerd goede service !
er zullen ongetwijfeld koopjes tussen zitten maar effe surfen kan je veel geld uitsparen

succes

John Ezendam
Berichten: 279
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:20 pm

Re: Online shop

Bericht door John Ezendam »

En de prijs per kilometer voor je auto?

Groeten

John

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Re: Online shop

Bericht door Alex Wycisk »

:D psies
e-tec rulez !!

John Ezendam
Berichten: 279
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:20 pm

Re: Online shop

Bericht door John Ezendam »

Dat wilde ik toch even aanhalen.
Een hele boel sportvissers denken, dat ze goedkoper uit zijn als ze er "even" ergens naar toe rijden om iets 25 Euro goedkoper te kunnen krijgen.
Ik denk Frans, dat als je heen en weer naar Yerseke rijdt,je toch zo'n 200 km heen en weer onder de wielen door hebt. Plus de tijd die je kwijt bent.
Reken maar uit. Toch al gauw zo'n 40,- aan autokosten, afhankelijk wat voor auto je hebt.

Dennis Schmitt
Berichten: 110
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:07 pm

Re: Online shop

Bericht door Dennis Schmitt »

Dan is de bg 90 alsnog goedkoper in Yerseke, want die kost in Polen €169,- :roll:

Dennis
D1167

Rien Meijs
Berichten: 48
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:44 pm

Re: Online shop

Bericht door Rien Meijs »

Hoi Frans wat betaal je in yerseke voor deze molens ik heb ze in nederland op internet gezien voor de bg 90 €95 en voor de gs 9m €85 bij afname van 2stuks zijn ze nog €5 goedkoper als je dit adres wil laat maar weten .

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Re: Online shop

Bericht door Alex Wycisk »

k heb ook niet gezegd dat alles goedkoper is :P .... scheelde voor mijn hengeltje wel.
Toch een beetje vergelijken kan geen kwaad.
e-tec rulez !!

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

Re: Online shop

Bericht door Frans Salvo »

Hallo John

opsturen met de post is geen probleem voor Van Der Poel; en tot nu toe, heb ik daar geen slechte ervaringen mee gehad. Betaling vooraf van bank naar bank; geen Visa of Paypal-toestanden; voor mijn part een stuk geruster. Krijg altijd de bibber als ik kredietkaart-gegevens op het internet zet...
En de post is toch aanzienlijk goedkoper dan met de auto.
Maar het uiteindelijke doel van mijn reactie is, dat je toch ook eens rond kan neuzen vooraleer je besluit dat iets "goedkoop" is; bijkomend zou ik wel alleen in zee gaan met bekende winkeliers.

en Van Der Poel vind je terug onder "hengelsportvanderpoel"
succes

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Re: Online shop

Bericht door Alex Wycisk »

Was zomaar een tip .............creditcard betalingen zijn veilig en verzekerd.
Overigens zal er altijd wel iemand met iets goedkoper zijn ... daarom is het handig om te vergelijken. In mijn geval was de Cormoran red pilk hier het goedkoopste.

Andere tip ... Ik heb ook bij van der Poel een Penn molen gezien ...maar http://www.goedkopervissen.nl
was goedkoper incl de verzendkosten.

Zo zie je maar ... gewoon rondshoppen.

grtz Alex.
e-tec rulez !!

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Re: Online shop

Bericht door Alex Wycisk »

Kees,

Welke red pilk heb jij ?

Ik heb de Seacor Red Pilk 2.4m 90-150g echt een super lichte hengel met een hele strakke actie.
En belangrijk ... kost haast niks, na de visdag ff afspoelen met zoet water in sprayen met WD40 en blijft als nieuw.

Grtz.
e-tec rulez !!

Kees Michielsen
Berichten: 156
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:35 am
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: Online shop

Bericht door Kees Michielsen »

Hallo Alex,

Ik heb de 3 meter uitvoering tot 180 gram.
Om heel eerlijk te zijn heb ik met deze hengel maar 1 vakantie gevist in Denemarken. Heb toen een StCrois AIS 8 voet MHF gekocht en vis daar eigenlijk altijd mee.
De Red Pilk is een goede hengel en doet nu soms dienst als hengel voor gastvissers.

groeten

Kees
Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/

Plaats reactie