NANO

Voor alle vragen en tips in verband met hengelsportmateriaal
Plaats reactie
Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

NANO

Bericht door Marcel Oomen »

HEEFT ER AL IEMAND ERVARING GEHAD MET DE NIEUWE MET NANOTECHNIEK BEHANDELDE HENGELS?
DEZE HENGELS ZOUDEN VEEL STERKER, LICHTER EN GEVOELIGER ZIJN,
IK WEET NIET OF ER AL HENGELS VAN OP DE MARKT ZIJN,
EN SPRO KOMT ER IN OKTOBER PAS MEE UIT, MAAR IK BEN REUZEBENIEUWD OF ER AL IEMAND IETS VAN WEET,
grtz, marcel D.1013

walter de landsheer
Berichten: 197
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 8:34 pm

Re: NANO

Bericht door walter de landsheer »

Marcel, ABU heeft al een tijdje de Rock Sweeper !!!
Het is een schitterende hengel,ik vis er al een paar maanden mee vanaf de kant!!
Geweldig !!

Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

Re: NANO

Bericht door Marcel Oomen »

walter,
bedankt voor je antwoord,
is het echt zo dat deze hengels gevoeliger zijn?
ik bedoel, merk jij meer gevoeligheid door de nanotechniek?
grtz, marcel D.1013

walter de landsheer
Berichten: 197
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 8:34 pm

Re: NANO

Bericht door walter de landsheer »

Marcel,
Deze hengels zijn zeer gevoelig in de top,en hebben een zeer goede ruggegraat om baars te drillen!!
Ik vis meestal met pluggen vanaf de kant,en dat is ineens knal erop !!!
Vanaf de boot vis ik ook met de 9 voet met shads en het minste tikje voel je zelfs een klein stukje vuil voel je al op de hengel !!!
Groetjes

Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

Re: NANO

Bericht door Marcel Oomen »

ok, thanx walter.
grtz, marcel D.1013

Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

Re: NANO

Bericht door Marcel Oomen »

walter,

welke gewichtsklasse heb jij?
zou deze hengel in de klasse 60-120 gram
geschikt zijn voor wrakvissen op kabeljauw,
en dan ook nog voor dikke kabeljauw tot ong. 15 kg?