Cilinder van smart tab defect

Voor alle vragen en tips in verband met hengelsportmateriaal
Plaats reactie
ErikVerstappen
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 03, 2015 8:33 pm

Cilinder van smart tab defect

Bericht door ErikVerstappen »

Weet iemand waar ik een losse cilinder kan bestellen voor de smart tabs?
Een van de cilinders is defect, hierdoor gaat de boot een beetje scheef hangen tijdens het varen. De flap is ook heel makkelijk naar boven te duwen en zakt niet meer vanzelf terug.

Hopelijk weet iemand waar ik losse cilinders kan bestellen, anders moet ik weer een complete set gaan halen.


Erik Verstappen
Delta1542

Cees Laban
Berichten: 57
Lid geworden op: do jan 23, 2014 10:07 pm

Re: Cilinder van smart tab defect

Bericht door Cees Laban »

Hoi Erik,

ik heb dit probleem al 2x gehad met de smart tabs. De 1ste keer kreeg ik er 1 onder garantie vergoed :D .
Gelukkig zijn ze los te bestellen. Ik heb ze besteld bij DBB watersport in St-Maartendijk (Marinus). Hij kan ze ook per post naar je verzenden. Hou even in de gaten welke cilinder je moet hebben, want er zijn 3 verschillende (afhankelijk van aantal PK motor en lengte boot) leverbaar.

Succes !!

Cees
Delta 1576

ErikVerstappen
Berichten: 6
Lid geworden op: ma aug 03, 2015 8:33 pm

Re: Cilinder van smart tab defect

Bericht door ErikVerstappen »

Dank je Cees, zal daar eens gaan informeren.


Erik Verstappen
Delta1542

Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Re: Cilinder van smart tab defect

Bericht door Mario Wauters »

IK heb ook al een cilinder stuk gehad en heb tijdens een onderhoud bij Beekman tegelijk een nieuwe laten plaatsen alleen de cilinder +- 245€ onderdelen hiervoor zijn niet los te krijgen, heb zelfs geïnformeerd in Amerika . Ik heb de oude gedemonteerd en er bleek een radarwieltje stuk er zitten er zo'n vier dezelfde in ik heb dit dus bijgehouden voor de toekomst ??
Het zelf plaatsen is niet zo moeilijk wel zien dat je de kleuren van je bedrading volgt anders gaat ie andersom.
elpescador

delta 1518

Plaats reactie