hengel gevonden

Voor alle vragen en tips in verband met hengelsportmateriaal
Plaats reactie
Frank de Jonge
Berichten: 22
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:20 am

hengel gevonden

Bericht door Frank de Jonge »

Beste ????.

Langs deze weg wil ik je bedanken voor de hengel met molen (bg 9) die wij vonden bij de Huigens.
Ik begrijp wel dat je na een dag vissen het niet meer ziet zitten, maar om dan de hengel zo maar in het water te gooien is wel zonde ( de ruilbeurs is ook een optie) maar mijn collega is er wel blij mee en hoopt er in de toekomst wel een paar vissen mee te vangen maar niet op het wrak daar is deze wel iets te zwaar voor.
Gr Frank d1228

harrie cas
Berichten: 304
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:03 pm

Bericht door harrie cas »

die zal vermoed ik uit z,n handen zijn gevallen of overboord zijn gevallen denk je zelf ook niet al is je dag nog zo slecht je gooit geen hengel inclusief molen weg ik denk dat u wel een reactie van de rechtmatige eigennaar zal krijgen.

Alex Hendrickx
Berichten: 4
Lid geworden op: wo sep 24, 2008 7:20 pm

Gevonden hengel

Bericht door Alex Hendrickx »

Hoi Frank,
Bij deze en reactie van de (vorige) eigenaar van de gevonden hengel op de huygens, deze hengel is door een domme fout overboord gevallen, ik hing in de war met een andere lijn en heb de stok op de zijkant van de boot gelegd met de gevolgen vandien (ik ben een beginnend bootvisser en al doende leert men zeggen ze, zal deze fout niet meer maken).
Gegevens van de hengel zijn: (want iedereen kan zeggen dat het de zijne is).
Zwarte bootstok van +- 2m lang, met op het topeinde gele plakband geplakt in de lengte van de stok, met een Bg 90 molen (ongeveer 6 maand) en daarop gevlochten draad van Fireline, een lood van 300 of 500gr met een rode onderlijn van +- 60cm.
Is er iets te regelen met uw maat over het terugkrijgen van deze hengel.
ik kom regelmatig aan de trailerhelling.

Frank de Jonge
Berichten: 22
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:20 am

Bericht door Frank de Jonge »

Ik had zo iets al verwacht dat door een schommeling of evenwicht verlies met een grote golf de oorzaak kon zijn.
Ja ik zal het vragen of hij er afstand van wil doen maar ik denk het niet hij was er heel blij mee.
en de beschrijving die klopt wel allen het lood niet gezien die hadden ze er onderwater denk ik al afgesneden.
gr Frank

Barend Verschoor
Berichten: 134
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 8:27 am

Bericht door Barend Verschoor »

Ja ik zal het vragen of hij er afstand van wil doen maar ik denk het niet hij was er heel blij mee.
gr Frank[/quote]
-----------------------------------------------------------------------------------

Ach Frank ik vind het niet meer dan normaal dat die hengel terug gaat de rechtmatige eigenaar, als het werkelijk zijn hengel is?
En als je hem nu pers? wilt houden waarom geef je er dan op dit forum geruchtigheid aan, dat snap ik dan niet ,je kan op je vingers tellen dat er op gereageerd wordt, wat toch normaal is , wat zou jij doen als je hengel overboord is gegaan? dan ben je ook blij dat hij terug is.

succes. :D

Barend.

harrie cas
Berichten: 304
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:03 pm

Bericht door harrie cas »

snap niet dat je dan zoiets verteld op dit forum zeg er dan niks over dan weet het ook niemand nu krijg je weer een hoop gezeik want je praat al gauw over een bedrag van 150 euro totaal kosten

Rob Weenink
Berichten: 112
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:48 am

Bericht door Rob Weenink »

Absoluut mee eens,die hengel met toebehoren moet gewoon terug naar zijn eigenaar.
Een beloning,een maaltje vis bijvoorbeeld,is wel op zijn plaats.

D829

Alex Hendrickx
Berichten: 4
Lid geworden op: wo sep 24, 2008 7:20 pm

Bericht door Alex Hendrickx »

Frank,
Als uw maat liever met mij rechtstreeks iets wil afspreken over een beloning is dat geen probleem, dit kan met mail of tel maar laat dan even zijn gegevens achter en ik doe het nodige.

D 1483

Frank de Jonge
Berichten: 22
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:20 am

Bericht door Frank de Jonge »

Hoi Alex,
De hengel komt er aan, ook de vinder is van mening dat wat verloren is het best af is bij de eigenaar en een beloning is niet nodig hij hoopt dat wanneer het hem overkomt het ook op deze manier geregeld kan worden.
Als ik op Neeltje Jans kom zal ik de hengel daar afgeven en vragen of ze die daar voor je willen bewaren, maar dat kan wel een paar weken duren het weer zit komend weekend ook niet mee.
Ik laat het wel weten via het forum of laat een tel. Nr achter dan bel ik je wel.
Gr Frank

Alex Hendrickx
Berichten: 4
Lid geworden op: wo sep 24, 2008 7:20 pm

Bericht door Alex Hendrickx »

Frank,
Wel bij deze al een welgemeende dank, ik volg het forum al een poosje en heb veel bewondering voor de mensen die mekaar zo verder helpen met allerlei dingen, nu ikzelf ook verder ben geholpen geeft dat wel een goed gevoel, ik heb mij onlangs pas aangesloten op het forum en zal het nu ook niet nalaten om te helpen daar waar het kan.

Tel nr: 0498/918634 (Belgie)

PS. wij zullen mekaar zeker eens ontmoeten op de trailerhelling en zullen dit dan verder afhandelen, en wat dit weer betreft dat is voor mij zeker te hevig (wachten is de boodschap).

Gr Alex D 1483

Plaats reactie