RVS anker

Voor alle vragen en tips in verband met hengelsportmateriaal
Plaats reactie
François Proost
Berichten: 10
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:37 pm

RVS anker

Bericht door François Proost »

Hallo, ik ben mijn anker helaas kwijtgespeeld en zou graag een nieuw halen bij Jerry van Tilborgh. Maar door omstandigheden kan ik nergens zijn emailadres vinden. Dus Jerry, indien je dit leest, laat je me een mailtje? swa@skynet.be Bedankt
Swa delta 1412

Eddy Timmermans
Berichten: 68
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 4:10 pm

Bericht door Eddy Timmermans »

eventjes het telefoonnummer van Jerry, misschien nuttig : 00.32.3.647.38.09

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

anker

Bericht door Frans Salvo »

Hallo,

ik kan je een dergelijk anker (van Jerry) onmiddellijk bezorgen. Heb er nog eentje op overschot.
Als je niet te ver uit de buurt bent ? (Heist op den Berg)

hoor het wel
015 22 19 41

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Swa,

Mailtje is onderweg.

MVG Jerry

PS: Jaaaah Frans, onder mijn duiven schieten????? Das ni schoon h?!!!

Barend Verschoor
Berichten: 134
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 8:27 am

Bericht door Barend Verschoor »

Jerry Van Tilborgh schreef:Swa,

Mailtje is onderweg.

MVG Jerry

PS: Jaaaah Frans, onder mijn duiven schieten????? Das ni schoon h?!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ja , maar als ik het goed heb is het niet eens toegestaan je handel aan de man te brengen op het forum??
dus mag een ander ook wel onder je duiven schieten :)

gr Barend

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

zwaarder

Bericht door Frans Salvo »

zou het niet direct klasseren als "onder je duiven schieten"; het anker dat ik van je heb is eigenlijk nog iets te licht voor me

als ik het kon verkopen, had je misschien wel een bestelling voor een zwaarder....

jammer; niet dus

vriendelijke groeten

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Frans,

Toen ik het PS notatje aan het typen was het had ik eigenlijk al een voorgevoel en vermoeden dat je de "humor" er niet van zou inzien, ook jammer trouwens. Je kent mij onderhand al wel een tijdje, en je zou ondertussen toch al moeten weten dat ik daar (een klantje meer of minder!) niet echt van wakker lig. Maar ondanks alles krijg jij van mij ook nog altijd de vriendelijke groeten van mij hoor!

Jerry

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Barend beste man!

Dat was een kleine discussie tussen Frans en mij, en dacht niet dat ik jou commentaar gevraagd had? Maar goed, het forum is van iedereen zeker! Moest ik echt iets doen wat niet door de beugel kan op dit forum, dan zal Koen (de webmaster) mij heus wel op mijn vingers tikken en het topic verwijderen! Je moet het trouwens maar durven, comentaar geven terwijl "jezelf" al van mijn diensten gebruikt hebt gemaakt!

François Proost
Berichten: 10
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:37 pm

RVS anker

Bericht door François Proost »

Beste vissermannen,

Bedankt voor het direkte reageren. :D Ik heb inmiddels een akkoord met Jerry. Tot op het water misschien en vang ze ( wat op deze moment zeker niet zo moeilijk is )

groeten Swa delta 1412

Barend Verschoor
Berichten: 134
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 8:27 am

Bericht door Barend Verschoor »

Jerry Van Tilborgh schreef:Barend beste man!

Dat was een kleine discussie tussen Frans en mij, en dacht niet dat ik jou commentaar gevraagd had? Maar goed, het forum is van iedereen zeker! Moest ik echt iets doen wat niet door de beugel kan op dit forum, dan zal Koen (de webmaster) mij heus wel op mijn vingers tikken en het topic verwijderen! Je moet het trouwens maar durven, comentaar geven terwijl "jezelf" al van mijn diensten gebruikt hebt gemaakt!

Als jullie iets onderling te vertellen hebben waar een ander blijkbaar niet op mag reageren, (commentaar geven)moet je dat op een andere manier doen, en als de ??n zijn handel mag aanprijzen mag de ander dat ook zo jij het noemd onder jou duiven schieten.
En wat betreft het durven is niet zo moeilijk was namelijk niet via het forum.
Maar het zal allemaal wel goed zijn. :)

Gr Barend

harrie cas
Berichten: 304
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:03 pm

Bericht door harrie cas »

wat gezellig weer hee

Plaats reactie