wrakken

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
sjef teunissen
Berichten: 22
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 7:39 pm

wrakken

Bericht door sjef teunissen »

hoi delta vissers zou graag is met mijn boot op de wrakken gaan vissen maar ben daar helemaal niet bekend mee zou het iemand van jullie het goed vinden alsik achter jullie aan vaar heb zelf een oldenburg met een 90pk mercure bvd delta 735 j.teunissen17@chello.nl

Marcel Brevé
Berichten: 129
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 5:39 pm

Re: wrakken

Bericht door Marcel Brevé »

Hallo Sjef,

Alle begin is moeilijk. Op de wrakken gaan vissen is zeker in het begin niet makkelijk. Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik ooit eens dacht, O dat doe ik even. Niet dus. Om op de wrakken te vissen moet je weten waar ze liggen en hoe de stroming staat en wat de wind voor invloed heeft en nog wat andere zaken.
Zomaar er achteraan varen om dan een (niet vervelend bedoeld) kunstje na te doen is leuk maar lukt het de keer erna dan nog.

Je kunt bij mij terecht voor informatie. Ook een keertje mee op varen kan, is prima. We zijn tenslotte lid van een vereniging en ik ben van mening dat daar ook kennisoverdracht bij hoort.

Daarna moet je het zelf gaan doen.

Je kunt me contacten via mijn mailadres op de bestuurspagina

Marcel Brevé
delta 1566

Sjaak van Boxtel
Berichten: 87
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 6:43 pm

Re: wrakken

Bericht door Sjaak van Boxtel »

beste sjef ik heb een voorstel,ga een keer mee op mijn boot als ik met mijn vrienden ga vissen dan kun je op mijn boot een beetje zien hoe het een en ander werkt,dan kun je de volgende keer zelf het een en ander doen,dan heb je een beetje een indruk hoe het een en ander werkt

groetjes sjaak d1069

kunt me bellen op 0613019921

Plaats reactie