geavanceerde vistechnieken

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
Marco Hoek
Berichten: 67
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 7:16 pm

geavanceerde vistechnieken

Bericht door Marco Hoek »

Wij maar ingewikkeld doen met allerlei geavanceerde technieken, de duurste materialen en de meest exotische aassoorten.
In sommige landen is een stukje varen met je boot voldoende om de vissen aan boord te krijgen.
Zie onderstaande link:

http://www.purplepug.com/Videos/Asian-C ... 7611_fEWWb


Vriendelijke groet,

Marco Hoek
D696

Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

Re: geavanceerd vistechnieken

Bericht door Marcel Oomen »

hey marco,

hoezo geavanceerde technieken,
heb gehoord dat dit momenteel op de wrakken op gul ook de nieuwste methode is...
ze springen er gewoon in,

tot zaterdag,
grtz, marcel D.1013

Mark Stuyck
Berichten: 537
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:55 pm

Re: geavanceerd vistechnieken

Bericht door Mark Stuyck »

Klopt Marcel,

Tegenwoordig op de wrakken springen wij (vissers) dan toch er gewoon in. Van wanhoop weliswaar.
Vorig jaar deze tijd was het anders.


Groetjes,

Mark

Eddy Timmermans
Berichten: 68
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 4:10 pm

Re: geavanceerd vistechnieken

Bericht door Eddy Timmermans »

Ja mannen, maar als ge ze zo kunt vangen is er ook niets aan. Vijf minuten rondvaren, bak vol en naar huis. Ik heb dit eens meegemaakt in Noorwegen ttz. aan de samenkomst van twee fjorden in Salströmen +/- 30 km. van ¨Bodö. Daar heb je een ongelooflijke stroming vermits het water van de twee fjorden samen door één smalle engte moet. De koolvissen springen daar met duizenden omhoog in het water. Het enige dat je moet doen is met je lijn over de vissen gooien en inhalen, altijd prijs. De ene vis in de staart, de andere in de zijde enz. Na vijf minuten weet je niet meer waar blijven met de vis. Prettig voor een 15 minuten, maar dan is de lol er af. Natuurlijk heb je hier tegenwoordig het andere uiterste, en daar is na enkele uren de lol ook af. Gisteren wezen vissen op de Westerschelde, flink door mekaar geschud en niets gevangen. Van pure armoede na 2 1/2 uren vissen terug binnen gevaren !!!

Eddy Timmermans
delta 1052

Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

Re: geavanceerde vistechnieken

Bericht door Marcel Oomen »

over geavanceerde vistechnieken gepraat...
heb sinds kort dr.depth tot volle tevredenheid aangeschaft en met behulp van danny geysen , waar ik hem zeer dankbaar voor ben, het hele programma geleerd.
jongens, jongens, wat een geweldig programma.
er is werkelijk niks van gelogen, wat ze beloven,
als je het programma eenmaal doorhebt, is het vooral bij het wrakvissen een onmisbaar element van het hele gebeuren.( natuurlijk ook bij snoekbaarsvissen of anders).
ik heb vorige week enkele wrakken in beeld gebracht, ondanks behoorlijke golven, en kwam er gelijk achter, dat ik af en toe toch wel eens 'achter het net' heb gevist, maw, het wrak lag toch een beetje anders als ik in gedachten had.
doe er je voordeel meer,danny is de beroerste niet met uitleg!
p.s. ben je geen computerexpert, mag je mij ook de opnames, die je in een oogwenk maakt, sturen, ik zal er dan voor zorgen dat je mooie beelden terugkrijgt!
grtz, marcel D.1013

Plaats reactie