Stekken Westerscheldemonding

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
Pim Janse
Berichten: 104
Lid geworden op: wo mei 25, 2011 8:40 pm

Stekken Westerscheldemonding

Bericht door Pim Janse »

Hallo, ik lees op verschillende plaatsen dat er redelijk/goed wordt gevangen in de Westerscheldemonding, specifiek op stekken als de Spijkerplaat, Oranjemolen, Walvisstaart etc.
Ik wil daar binnenkort ook eens naar toe, maar vroeg me af of het veel uitmaakt hoe je t.o.v. die platen ligt. Moet je gewoon tegen zo'n plaat aan gaan liggen of zijn er bepaalde locaties die goed zijn? Misschien heeft iemand wat coordinaten voor mij, dat zou helemaal mooi zijn!

En weet iemand misschien of er ook dergelijke stekken halfverwege de Westerschelde liggen, zeg maar omgeving Hansweert/Kruiningen?

Ben nog redelijk nieuw op de Westerschelde, vandaar ;-)

Alvast bedankt en groeten,
Pim Janse - Delta 806

Pim Janse
Berichten: 104
Lid geworden op: wo mei 25, 2011 8:40 pm

Re: Stekken Westerscheldemonding

Bericht door Pim Janse »

Héla, is er helemaal niemand die iets kan/wil delen met een beginnende visser in de Westerschelde? Iedere tip is welkom en evt. kan stek-info natuurlijk ook in een persoonlijk bericht aan mij gestuurd worden. Ben benieuwd of er nog wat komt!

Visgroeten,
Pim - Delta 806

Kees Michielsen
Berichten: 156
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:35 am
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: Stekken Westerscheldemonding

Bericht door Kees Michielsen »

Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/

henri bollen
Berichten: 23
Lid geworden op: zo okt 31, 2010 10:50 pm

Re: Stekken Westerscheldemonding

Bericht door henri bollen »

als het voor schar is op de platen anders best op de rand in regel ??????bij opkomend aan de rode kant bij afgaand groen maar wij hebben het ook al omgekeerd mee gemaakt de spijkerplaat is altijd goed voor vis te vangen wij gaan normaal altijd naar buiten daar is normaal ??????? de vis iets groter we varen vanuit breskens gr h

Plaats reactie