advies wrakvissen vanuit stellendam

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
wimtijssen
Berichten: 12
Lid geworden op: za feb 25, 2012 9:04 pm

advies wrakvissen vanuit stellendam

Bericht door wimtijssen »

Beste mede visser a.s zaterdag willen wij met onze nieuwe boot vanuit stellendam geankerd gaan wrakvissen om wat gul of wijting te vangen dit is onze eerste keer. hebben jullie nog tips of coördinaten voor ons? wij hebben op de Grevelingen regelmatig in het verleden wat gevangen maar sinds vorig jaar is dit stukken minder geworden ik ben toen een keer mee geweest op zee bij de Maasvlakte en heb toen goed schar gevangen daarna zelf een orka 535 aangeschaft met 75 pk om zelf te gaan vissen op zee ik bezoek vaak het forum voor info en ben sinds dit jaar lid van de deltavissers alle tips zijn welkom groeten uit de Betuwe delta 1528

Marcel Brevé
Berichten: 129
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 5:39 pm

Re: advies wrakvissen vanuit stellendam

Bericht door Marcel Brevé »

Hallo Wim,

Je eerste bericht op het forum. Welkom.

Je schrijft : "a.s zaterdag willen wij met onze nieuwe boot vanuit stellendam geankerd gaan wrakvissen om wat gul of wijting te vangen dit is onze eerste keer".
Een beginner op zee dus? Mag ik dat zo stellen?

Ik woon in Stellendam en vis zeer regelmatig in het gebied rond de Maasvlakte.
Als je tijd hebt mag je me wel even bellen. Je kunt dan al je vragen stellen.
Mijn telefoonnummer kan je vinden op de bestuurs- en contactpagina in de linker verticale balk op deze site.
Als je belt doe dat dan het liefst woensdag 29-2 rond 19.15 uur.

Groet,

Marcel

wimtijssen
Berichten: 12
Lid geworden op: za feb 25, 2012 9:04 pm

Re: advies wrakvissen vanuit stellendam

Bericht door wimtijssen »

Dag marcel,
Ik bel je alvast bedankt
groetjes Wim

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Re: advies wrakvissen vanuit stellendam

Bericht door Alex Wycisk »

Wim,

Als je voor het eerst met je eigen boot de zee op gaat zou ik zeer zeker goed naar de adviezen van Marcel luisteren. Hij weet als geen ander hoe het kan spoken rond Stellendam en waar je op moet letten.

Wil je veel visplezier wensen en kijk voor je weggaat altijd even op :

http://nl.windfinder.com/forecast/renesse

Groeten

Alex
e-tec rulez !!

wimtijssen
Berichten: 12
Lid geworden op: za feb 25, 2012 9:04 pm

Re: advies wrakvissen vanuit stellendam

Bericht door wimtijssen »

ik kijk regelmatig de site van windfinder zoals het er nu naar uitziet ca. 40 cm golfhoogte
dus dat moet lukken
groeten Wim

Rien Meijs
Berichten: 48
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:44 pm

Re: advies wrakvissen vanuit stellendam

Bericht door Rien Meijs »

beste wim zouw zaterdag niet gaan vissen ten eerste wordt er op de wrakken niet veel gevangen dit is niet het ergste maar de golf hoogte zal zeker 1,2 meter bedragen met noord 4. wij gaan al niet meer op de wrakken vissen bij noord 3 de golven zijn bij noord altijd zeer kort en dat zal niet fijn vissen worden .wacht even op beter weer en iets hogere water temperatuur .dan nemen de vangsten ook toe gr rien delta 1385

Plaats reactie