Egypte

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Egypte

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Vraagje? Ga over een paar weken nog eens naar Sharm El Sheik. Toen ik daar 8 jaar geleden ook was, zwom er vlak voor je voeten op het strand en rif een partij "grote" sportvis waar je bang van kreeg! Had toen geen hengelspullen bij, en kon het achteraf ook niet gebruiken omdat het daar een natuurreservaat was waar vissen verboden was, echt jammer! Heb toen nog een poging gedaan om vanuit de haven aldaar met een big game boot mee te gaan, maar het marteriaal aan boord leek wel uit de tijd van Ernest Hammingway!!! De prijzen waren anders wel van de moderne tijd, wat me eigenlijk weinid uitmaakt, maar dan moet je wel een beetje fatsoenlijk materiaal hebben wat niet het geval was.

Nu mijn vraag, is er in die tussentijd al wat veranderd daar? Of heeft er iemand tips of ervaring met vissen vanuit Sharm El sjeik? Heb natuurlijk die vragen ook op het reisbureau ook gesteld, maar konden op dat moment niet beantwoord worden. Wel deden ze de belofte om de info op te zoeken en mij door te mailen, maar zoals met zoveel gevallen de laatste tijd, eens ze hun geld vast hebben hoor je ze niet meer!!

Dus vandaar langs deze weg, ik vermoed dat hier wel wat vissende vakantiegangers tussen zitten?

Alvast bedankt

MVG Jerry

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

Re: Egypte

Bericht door Frans Salvo »

Hoi Jerry, ik heb "in mijn tijd" mijn eigen materieaal meegenomen; en dat was zeker zo fijn.
Ondertussen heb ik geen big game plannen meer en heb ik die spullen te koop staan

gaat over Penn International stand up hengels van 30/50 en 80 lbs en Penn International II speed reels van 30/50/80 lbs

onberispelijke staat en als je interesse hebt, je hebt mijn adres

succes

DILLEN FRANK
Berichten: 37
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 12:34 pm

Re: Egypte

Bericht door DILLEN FRANK »

hoi frans
indien jerry geen intresse heeft , kan je mij een seintje geven
kan dat materiaal wel gebruiken want zoals jerry aangaf is het op sommige boten in het buitenland maar twijfelachtig materiaal , soms hoop je zelfs op niet te grote vis : :cry:
groetjes frank
geluk is......een windstille dag

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

Re: Egypte

Bericht door Frans Salvo »

Hallo Frank;
neem effe contact op; kunnen we afspreken; want ik neem aan dat je dit materiaal wel eens wil zien/testen

frans.salvo (at) pandora.be
00 32 15 22 19 41

Plaats reactie