gaatje van janneke

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
jaimy labudzik
Berichten: 27
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 10:13 am

gaatje van janneke

Bericht door jaimy labudzik »

hallo

wie heeft er wel eens gehoord van het gaatje van janneke en weet waar dit is of heeft er coordienaten van

groetjes jaimy

harrie cas
Berichten: 304
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:03 pm

Bericht door harrie cas »

ik denk dat niemand jou dit cordinaat zal geven dit is een reuze plekje toch zeker voor gul.

Ron Hermse
Berichten: 154
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:10 am

Bericht door Ron Hermse »

Ja wel eens van het gaatje gehoord maar heb alleen dr huisnummer.... :roll: :roll: :roll:

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Misschien dat Ben Biondina hier wel wat meer uitleg over kan geven!!! Die heeft er vorige week zijn beste visdag allertijden beleefd. Een exact coordinaat zal hij niet kunnen (of willen) geven want dat staat waarschijnlijk in de plotter van Dr?, maar met ongeveer, waar en hoe en in welke omgeving dat beroemde "gaatje" ligt zou misschien al veel helpen. Dus misschien dat Ben andere deltavissers ook hun beste visdag allertijden kan laten beleven????

Gunther Van Ginneken
Berichten: 21
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:33 pm

stekken

Bericht door Gunther Van Ginneken »

deltavissers en "geheime" stekken, dat komt niet goed!
remember de "stekkengids" goed initatief helaas een grote flop!!

Ben Biondina
Berichten: 108
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 3:06 pm

gaatje van Janneke

Bericht door Ben Biondina »

Beste Jerry,

Natuurlijk weet ik waar het "gaatje" is. Maar ik zit bij Dr? aan boord en het lijkt mij niet kunnen dat ik er ook maar iets over zeg. Dat lijkt mij uitsluitend voorbehouden aan Dr?. Lijkt mij wel zo netjes!

Ik schrijf altijd berichtjes. Soms met maar 6 scharren, soms met veel vis. De laatste keer had ik meer dan 50 kg vis. Zo'n plaats zoeken kost veel werk. De bodem afzoeken, denken dat je iets hebt, maar het is niets etc. etc. De "dinsdagploeg" profiteert van de kennis van de schipper........

Kijk: ik zou ook wel eens een keer meewillen met iemand die bij de Zeelandbrug op zeebaars vist, mij de plekken laat zien waar de vis zit, mij uitlegt hoe ik daar moet vissen etc. Ik heb alleen ook nog nooit een uitnodiging gehad........, terwijl ik soms ook "kwijl" van de prachtige foto's die er op de meldingen staan. Nog maar te zwijgen van mensen ide HEEL VEEL kennis hebben, maar niets schrijven. Maar ja, neem iemand dat nou eens kwalijk! En er komt nog bij: kan iemand zijn mond houden? of leest het "beroep" mee? Ik gun iedereen volop vis, maar vind het ook leuk als ik zelf eens veel heb. Die 50 kg was voor mij de vangst van mijn leven, voor anderen (op de wrakken) waarschijnlijk helemaal niet zo extreem.

Zal dus wel moeilijk blijven. Maar als iemand mij is wil meenemen naar de Zeelandbrug (een kenner!) dan houd ik mij aanbevolen!

Vriendelijke groet,

Ben

Plaats reactie