Haaitjes

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
Jeroen Spierings
Berichten: 43
Lid geworden op: za nov 17, 2007 6:08 pm

Haaitjes

Bericht door Jeroen Spierings »

Hallo,

Komende 2 weken heb ik vakantie en gezien de weervoorspelling gaan we lekker veel vissen!! Nu is het me nog niet gelukt een haaitje te vangen, iets war hoog op t verlanglijstje staat. Waar zou ik de komende periode het best kunnen proberen? Richting ZBJ of steenbanken of maak ik voor de kering net zoveel kans? En nog immer met steekzagertjes of beter ander aas? Hoor t graag. N
Vriedelijke groet,

Jeroen D-1154

Marco Hoek
Berichten: 67
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 7:16 pm

Re: Haaitjes

Bericht door Marco Hoek »

Ha Jeroen,

Ik zou het gewoon aan de kering proberen. Als je de haven uitvaart gewoon rechtdoor en dan op het talud tussen de tweede en de derde ton ankeren. Meter of 22 water en het is heel vaak raak. Volgens mij heb ik je die coördinaten trouwens al een keer gegeven.

Groeten en succes,

Marco Hoek
Delta 696

Jeroen Spierings
Berichten: 43
Lid geworden op: za nov 17, 2007 6:08 pm

Re: Haaitjes

Bericht door Jeroen Spierings »

Hoi Marco,

Klopt idd, heb het daar al een paar keer geprobeerd. Wilde alleen weten of het loonde om wat verder te varen. Anders blijf ik lekker voor de kering, zo spannend is het verder ook niet als je de verhalen moet geloven.
We blijven het gewoon proberen. Gisteravond geweest en bijna van het water geblazen, was 2/3 opgegeven maar bij de frituur achter de dijk stond al een dikke 5. Jammer! Morgen (vrijdag) weer gewoon overdag.

Thx.
Vriedelijke groet,

Jeroen D-1154

Martin Droog
Berichten: 35
Lid geworden op: zo dec 01, 2013 7:49 am

Re: Haaitjes

Bericht door Martin Droog »

Hoi Jeroen, ik kwam jouw toen tegen bij zierikzee,
Ben je nog wel t water op geweest en zoja nog wat gevangen?

Ben je as zondag ook van de partij? Gr

Martin
Delta 1525

Jeroen Spierings
Berichten: 43
Lid geworden op: za nov 17, 2007 6:08 pm

Re: Haaitjes

Bericht door Jeroen Spierings »

Hoi Martin,

Die avond maar even op het water geweest ivm te veel wind/golven. Gister hele dag voor de kering gelegen en eindelijk de eerste haaitjes gevangen 1 van 80 en 1 van 65. Super! Verder hoop klein spul, ook weer enkele scharren. Wat verder werd al volop schar gevangen hoorde ik. Wel leuk voor de wedstrijd morgen. Ik doe nog niet mee, maar kom s middags wel kijken dus ik zie je nog wel.
Vriedelijke groet,

Jeroen D-1154

willy jacobs
Berichten: 3
Lid geworden op: zo dec 19, 2010 9:11 am

Re: Haaitjes

Bericht door willy jacobs »

hallo heren,
nu ik ook al even met de gedachten rond loop om t op de haaitjes te gaan vissen is mijn vraag tot hoever in t seizoen deze zijn te vangen,en met de tonnen voor de kering bedoel je de gele tonnen of de betonning van de vaargeul.
mvg willy jacobs d805

Jeroen Spierings
Berichten: 43
Lid geworden op: za nov 17, 2007 6:08 pm

Re: Haaitjes

Bericht door Jeroen Spierings »

Hoi Willy,

Ben ook wel benieuwd tot wanneer je ze vangt. Vorige week vrijdag geweest toen hadden we er 3 en afgelopen zaterdag 1. Nu in totaal 6 gevangen, erg leuk! Wij hebben ze, op 1 na allemaal vroeg in de ochtend gevangen. We visten op het stuk tussen de boeienlijn voor de kering en de eerste gele boei net buiten de haven.
Vriedelijke groet,

Jeroen D-1154

Plaats reactie