Vissen Westerschelde

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
Bram van Haaften
Berichten: 25
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:54 pm

Vissen Westerschelde

Bericht door Bram van Haaften »

Hallo medevissers.
Ik hoop van de zomer 3 weken Breskens te gaan. De boot gaat ook mee. Ik vis altijd vanuit Neeltje Jans. Op de Westerschelde heb ik geen enkele ervaring. Is er iemand die mij enigzins op weg kan/wil helpen om in de zomer lekker een paar keer te kunnen gaan vissen zonder dat ik de halve vakantie hoeft te zoeken naar stekken ed. Uiteraard ben ik niet uit op jullie speciale plaatsen en coordinaten (mag natuurlijk wel) Ik hoor graag van jullie.

Groet
Delta 1580
Bram

Frank van Vooren
Berichten: 7
Lid geworden op: ma nov 05, 2007 1:55 pm

Bericht door Frank van Vooren »

Hallo Bram.

Gedurende de zomer zijn de beste stekken, vanaf Breskens tot aan de Muur van Zeebrugge. Hier is altijd wel een tongetje te vangen.
Vaak kort onder de kant. Als je de jachthaven van Breskens uit vaart en dan bakboord uit tot voorbij de veerhaven.Als er vis zit zie je hier de eerste bootjes al liggen. Ook recht voor de vuurtoren op 7 tot 15 m water
is er altijd wel een tongetje te vangen. Verderop voor Cadzand aan de gele paal. Het wrakje aan de W7 is soms goed voor grote tongen.
Op de Westerschelde zelf kun je het proberen op de kop van de plaat recht voor Breskens.Goed voor wijting.
Verderop richting Borsele aan de groene kant van de Spijkerplaat is er ook altijd wel een visje te vangen. Wel rekening houden met veel krabben.

Goede vangst toegewenst
Frank van Vooren[/img]

Bram van Haaften
Berichten: 25
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:54 pm

Bericht door Bram van Haaften »

Frank,

bedankt voor de informatie.

Delta 1580
Bram van Haaften

Plaats reactie