GULSTEKKEN VOORDELTA

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
Peter Noé
Berichten: 20
Lid geworden op: di mar 03, 2009 4:36 pm

GULSTEKKEN VOORDELTA

Bericht door Peter Noé »

Hallo visbroeders,
Ik ben nog maar een jaartje bezig met mijn eigen bootje(rio500met 50pk'tjes)en ik vis heel graag op het wrak maar blijkbaar is dit met mijn bootje alleen mogelijk met perfekt weer,dus niet dikwijls.Maar nu ben ik op zoek naar diepere (gul)stekken waar ik vanaf de lente toch een gul zou kunnen vangen die niet op een grote wijting lijkt.
Ik had gedacht dat zulke stek wel moet bestaan rond de steenbanken want vanaf deze banken kan ik nog snel binnen zijn als de golven toenemen.Ik wil ook graag eens afspreken om met een andere deltavisser met 2 bootjes naar de wrakken tot 20 mijl te gaan om me een beetje op weg te helpen want momenteel heb ik nog niet veel vis in mijn kuipje gekregen.Van zeevissen zelf weet ik toch wel iets denk ik aangezien ik dit toch al 15a20jaar doe.
Hopend op reacties,Delta 1489 "HOT TUNA" Peter

Dre Frijters
Berichten: 784
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:21 pm

Bericht door Dre Frijters »

Peter, als je boot veilig genoeg is om naar de Steenbanken te gaan, dan heb je al div. bekende wrakken, betond binnen bereik, die in het voorjaat gul op kunnen leveren. Huigens, Meerkerk, Magne en nog wat kleinere. De coord. staan op kaart en op deze site/forum.
Als je je kaart bekijkt, heb je al diepe stukken vanaf de kering Neeltje Jans binnen en buiten, waar soms gul te vinden is, de laatste jaren tot in de zomer toe. Van voorjaar tot half oktober ben je voor grotere gul vaak wel afhankelijk van wrakken.

Groet,
Dre.

Oeyen Gaston
Berichten: 21
Lid geworden op: za nov 03, 2007 9:04 am

wrakken

Bericht door Oeyen Gaston »

vergeet de magne
verboden te vissen en te duiken!
deze ligt pal in de vaargeul naar westkappele-vlissingen

Peter Troost
Berichten: 9
Lid geworden op: vr dec 21, 2007 3:02 pm

Magne !

Bericht door Peter Troost »

Hallo ben zeeman van beroep, dat is echt de aanloop van grote schepen die via het Oostgat naar vlissingen etc etc moeten varen Beter vermijden lijkt me.
En als je er wel vist Goed blijven kijken en weg als er wat aankomt.
Gr Peter T
Peter Delta 377.
M.v.sp.v.gr

Barend Verschoor
Berichten: 134
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 8:27 am

Re: Magne !

Bericht door Barend Verschoor »

Peter Troost schreef:Hallo ben zeeman van beroep, dat is echt de aanloop van grote schepen die via het Oostgat naar vlissingen etc etc moeten varen Beter vermijden lijkt me.
En als je er wel vist Goed blijven kijken en weg als er wat aankomt.
Gr Peter T
Hoi ik ben taxi chauffeur , wat heeft dat er mee te maken??welk beroep je hebt??

DILLEN FRANK
Berichten: 37
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 12:34 pm

magne

Bericht door DILLEN FRANK »

wat een reactie,
zet een zeeman in een taxi ,hartje amsterdam.....puinhoop .
dus ik denk dat een beetje goede raad wel mag worden gewaardeerd.
of zijn er de laatste jaren geen ongevallen of bijna ongevallen gebeurd door onwetenheid van sportvissers.
ik dank deze man voor zijn goede raad .....door zijn ervaring!!!!!!!!!

:idea: :idea: :idea:
groetjes frank
D1334
geluk is......een windstille dag

Plaats reactie