WRAKKEN NU ZATERDAG 21/03

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
Peter Noé
Berichten: 20
Lid geworden op: di mar 03, 2009 4:36 pm

WRAKKEN NU ZATERDAG 21/03

Bericht door Peter Noé »

Wie gaat er nu zaterdag(21/03)mee naar de wrakken met zijn eigen bootje.Ik denk dat ik de vecht,de jule en de frans ga proberen of heeft iemand van jullie de gul al teruggevonden?
Met 2-3 bootjes naar 25-30 mijl is veel veiliger en leuker en zaterdag wordt het een plat zeetje(hoop ik).Delta 1489 HOT TUNA

Marco Van Meeuwen
Berichten: 174
Lid geworden op: do okt 25, 2007 3:02 pm

Bericht door Marco Van Meeuwen »

hallo

van waar vertrek je? wij varen vanuit breskens

Peter Noé
Berichten: 20
Lid geworden op: di mar 03, 2009 4:36 pm

Bericht door Peter Noé »

we vertrekken vanuit neeltje jans.Als jullie vanuit breskens goede wrakjes weten tot+-20mijl wil ik ook wel vanuit breskens vertrekken.

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Peter,

Als je naar de vecht (17 mijl) en sjul (19 mijl) gaat kun je je brandstof wel sparen! Als je "nu" vanaf NJ vertrekt moet je MINSTENS wel een mijltje of 35 weg om een "fatsoenlijk" visje te vangen. Vanuit Breskens kan je momenteel best naar de westhinder varen, maar let op = belgisch water dus niet teveel meebrengen. Succes en we lezen het wel op de vangstbarometer.

Jerry

Peter Noé
Berichten: 20
Lid geworden op: di mar 03, 2009 4:36 pm

Bericht door Peter Noé »

ok ik zal je raad opvolgen en vertrek zaterdag vanuit breskens,maar zoek nog wel goede visplekken die korter liggen dan de westhinder(40mijl)tot max20mijl of anders kantstekken tussen zwarte polder en cadzand.Indien mogelijk kan ik ook aan de helling breskens afspreken.
groetjes peter(mystery4all@msn.com)

Dennis Schmitt
Berichten: 110
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:07 pm

Breskens

Bericht door Dennis Schmitt »

Suc6 alvast met het traileren indien je vanuit breskens gaat. Ik heb daar enkele weken geleden iemand zien traileren vanaf die helling en dit ging alles behalve soepel. De helling is namelijk behoorlijk stijl en bij laag water is er sowieso niet te traileren vanwege de verzanding.

Groeten,
Dennis
D1167

Plaats reactie