breskens

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
van nuffel tom
Berichten: 152
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 10:08 am

breskens

Bericht door van nuffel tom »

hey iedereen
vanaf volgende week ga ik voor het winterseizoen in breskens liggen ,aangezien het op de wrakken nog gene vette is (dacht ik toch) zou ik eerst nog wat op de grond willen gaan vissen .en hier komt mijn vraag zouden jullie mij wat stekken kunnen meedelen voor schar en dergl.
want heb hier op de zee geen enkele ervaring mee
alvast bedankt
tom van nuffel d.611

Marco Van Meeuwen
Berichten: 174
Lid geworden op: do okt 25, 2007 3:02 pm

Bericht door Marco Van Meeuwen »

Hallo Tom

Je kan voor cadzand gaan vissen en bij vlissingen aan de overzijde van de vaargeul.
er word al gul en mooie wijting gevangen

Bob Janssen
Berichten: 63
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:03 am

Bredkens

Bericht door Bob Janssen »

Hoi Tom,

aan jouw kant wordt er in de winter goed schar,wijting en mooie gullen gevangen in de winterperiode.
de veel beviste stekken zijn de Wielingen en de Zwarte polder. Er wordt nu al goed schar en mooie wijtingen gevangen bij de W 4 boei. zorg wel dat je goed buiten de vaargeul blijft, want er komen grote jongens langs. An de overkant (aan de kant van Vlissingen) kan je goed terecht bij de Spijkerplaat.
Wij liggen van de winter in de binnenhaven van Vlissingen, dus zullen regelmatig in de weekenden ook daar op die plekken te vinden zijn

gr Bob
Delta 1148
van de Woody

van nuffel tom
Berichten: 152
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 10:08 am

Bericht door van nuffel tom »

allemaal bedankt voor de info ,het is altijd gemakkelijk dat je ergens kan gaan liggen als het weertje wat te zwaar is om verder op de zee te vissen
tom van nuffel d.611

Plaats reactie