trailerhelling hoedenskerke

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
hilbert van vlimmeren
Berichten: 76
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 7:56 pm

trailerhelling hoedenskerke

Bericht door hilbert van vlimmeren »

WIE HEEFT ER ERVARING MET DE HELLING IN HOEDENSKERKE AAN DE WESTERSCHELDE?
IS HET DAN VER VAREN NAAR DE SPYKERPLAAT ? OF ZIJN ER ANDERE VISSTEKKEN IN DE BUURT?
hilbert delta 1609

van nuffel tom
Berichten: 152
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 10:08 am

Bericht door van nuffel tom »

hey is het dan niet beter dat je zou traileren via breskens?
ik weet het niet zeker maar volgens mij ben je dan korter??
alleen rekening houden met laag water voor de rest gaat het daar vanzelf
tom van nuffel d.611

hilbert van vlimmeren
Berichten: 76
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 7:56 pm

Bericht door hilbert van vlimmeren »

het varen zal wel korter zijn het aanrijden is alleen 70 km + tol verder dus dan wordt het allemaal een beetje te gek voor een dagje vissen
hilbert delta 1609

van nuffel tom
Berichten: 152
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 10:08 am

Bericht door van nuffel tom »

hey hilbert
mijn vader gaat steeds aan hoedekenskerke vissen met de boot (vanuit wemeldinge) en hij vangt toch steeds zijn visje daar ik weet niet juist waar hij vist maar ik denk dat je daar overal goed ligt ,gewoon op een talud en zeker oppassen dat je niet te dicht tegen de vaargeul ankert want ze komen er met een rotvaart door en sommige met een serieuze boeggolf
niet twijfelen maar gewoon gaan vissen
groetjes tom van nuffel d.611

Nico Opdebeeck
Berichten: 39
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 10:09 pm

Hoedekenskerke

Bericht door Nico Opdebeeck »

Hallo Hilbert

Ik heb enkele jaren geleden enkele keren gevist vanuit Hoedekenskerke. Supergoed gevangen in november overigens. We vaarden de vaargeul over en ankerden daar op een 12 a 14 meter. Het verkeer in het vaarwater voor Hoedekenskerke is niet zo druk (enkel wat lichters) als het hoofdvaarwater aan de andere kant van de plaat. Ook kun je naar Ellewoutsdijk varen en ankeren aan de Everingen ankeren op zowat dezelfde diepte.
Vorig jaar ben ik daar eens terug gaan kijken, ook voor de helling. Er stond een telefoonnummer waar je naar moet bellen. De helling is namelijk afgesloten met een bareel. Tel nr is 0031653794069.
Veel succes
Nico

Wilfried Capello
Berichten: 5
Lid geworden op: ma nov 24, 2008 7:09 pm

Bericht door Wilfried Capello »

Gewoon voor de Vlamingen: Geen dure toltunnel en snel vissen op de Westerschelde? Helling Terneuzen.

Naast de Westkant, makkelijk te vinden. Wel oppassen voor bromsnor met de parkeerboetes, in de aangegeven vakken parkeren = gratis.
Deze helling is niet op puntje laag water beschikbaar.

Bij uitvaren van de oostjachthaven melden op kanaal 3. Centrale Terneuzen. Op 1 liter benzine naast boei 22 het anker eronder en vangen maar.

Plaats reactie