noorwegen

Voor alles wat je wil delen aangaande technieken en stekken
Plaats reactie
Sjaak van Boxtel
Berichten: 87
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 6:43 pm

noorwegen

Bericht door Sjaak van Boxtel »

beste delta leden hier even een berichtje voor iedereen en in het bizonder voor de mensen die ons aan stekken en coordinaten geholpen hebben voor deze zeer geslaagde vis vacantie in noorwegen we zijn aangekomen om half 2 s,nachts en zijn nog in ons huisje kunnen gaan slapen in de morgen nog snel even gaan vissen maar na een uur of elf vang je er niet veel meer de dag daarna was het heel mooi weer geworden en dat was het de hele week gebleven de tweede dag op de koolvis en die vang je er zoveel je wilt daarom zijn we toen we er genoeg hadden mee gestopt en gericht op pollak gaan vissen op een diepte van 25 tot 30 meter met een chrome pilkertje van 60 gram op de bodem en rustig binnen draaien mooie pollakken mijn grootste was 75 cm we hebben ook met aas geprobeert en op de platten maar dat was niet zo,n succes misschien niet fanatiek genoeg geprobeert ook wil ik even vertellen over onze trip die nog goed af gelopen is we hebben meer dan een uur gevaren, komen op de goede stek en de moter af gezet en driften maar, voorbij de stek gedrift moter starten dus niet we dreven de zee op en niemand had een telefoon nummer bij van de eigenaar van de gehuurde boot na veelvuldig starten sloeg hij als nog aan toen naar de dichts bijzijnde boot gevaren en dit bleken belgen te zijn bij ons uit de buurt en die hebben ons een telefoon nummer gegeven van de monteur van onze boot en die heeft hem terplaatse gerepareert zo zie maar dat je overal aan moet denken voor de in formatie over de locatie we zijn in avik geweest voor eventuele specifieke informatie kun je mij altijd mailen vboxtel@live.nl

Plaats reactie