CP 32 simrad

Voor alles met betrekking tot dieptemeters, gps, plotters, radars, marifoon, enz...
Plaats reactie
Carlo Peremans
Berichten: 27
Lid geworden op: za apr 19, 2008 9:30 pm

CP 32 simrad

Bericht door Carlo Peremans »

Beste, Heeft iemand van jullie een idee hoe je routes (waypoints) uit dit toestel kan wissen? Ik heb een handleiding, volg heel de procedure, het toestel vraagt me om te wissen maar voert het niet uit zonder melding. Zit er ergens een beveiliging in die ervoor zorgt dat je niet kan wissen? Nieuwe waipoints maken is geen probleem.Het toestel was bij de boot die ik aangekocht heb en weet dus niet wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft.

Alvast bedankt, carlo

Ron Hermse
Berichten: 154
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:10 am

Bericht door Ron Hermse »

Volgens mij bij fabrieksinstellingen terug zetten dan kan je kiezen uit routes etc wat je zelf wilt wissen

Arnaud Teigeler
Berichten: 32
Lid geworden op: ma jan 28, 2008 11:16 pm

WP/ Routes uit Simrad CP32

Bericht door Arnaud Teigeler »

Waypoints in een route zul je eerst uit de route moeten wissen alvorens de waypoint zelf te kunnen wissen.

- waypoint wissen ; druk menu / 3/1 waypoint lijst, daarna betreffend waypoint selecteren / enter / clear daarna enter. waypoint leeg.

- waypoint wissen uit route ; druk menu/3/4 (route menu) selecteer route / enter / clear / enter.

of een complete route wissen ; druk menu/3/4/selecteer route/ enter / druk WIN toets/ wis route alleen; druk enter/ wis route+waypoints in route druk CLR.


Bij vragen even mailen naar offshore apestaartje 12move.nl

suc6.

gr.
Arnaud D-419

Carlo Peremans
Berichten: 27
Lid geworden op: za apr 19, 2008 9:30 pm

Bericht door Carlo Peremans »

Hey Arnaud , bedankt voor de info. Ga het op die manier proberen.

Merci

Plaats reactie