c-map kaart update

Voor alles met betrekking tot dieptemeters, gps, plotters, radars, marifoon, enz...
Plaats reactie
werner carvers
Berichten: 4
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 8:31 am

c-map kaart update

Bericht door werner carvers »

hey
ik was benieuwd of ik een c-map kaartje nog kan laten updaten ? (nederland/belgie)
ik heb geïnformeerd in middelburg maar daar bracht het geen oplossing

misschien is er iemand die wel een oplossing weet, buiten nieuw apparatuur aan te schaffen

mvg werner

Bob Janssen
Berichten: 63
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:03 am

Re: c-map kaart update

Bericht door Bob Janssen »

Werner,

Misschien een optie om op je telefoon op Ipad, kan ook beide, de app van Navionics te downloaden. Als je dan de kaart van West Europa erbij koopt voor € 30,99 ben je up to date voor een jaar. gedurende het jaar kan je gratis updates downloaden.
Heel interessant opdat je veel meer mogelijkheden hebt om uit de kaart te halen.
Ook makkelijk om routes in te voeren en deze route "reverse" te doen m4et 1 klik op de knop. verder ook gemakkelijk om via de Pinpositie nieuwe coördinaten in te voeren.
Mocht je vragen hebben dan kan je altijd bellen op 0628206844

Groet Bob
Delta 1148

werner carvers
Berichten: 4
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 8:31 am

Re: c-map kaart update

Bericht door werner carvers »

heey
thx voor je bericht bob
ik heb een plotter 11 inch scherm spatwater dicht , in mijn gedachte is een ipad en of laptop niet zo geschikt in een open boot (en hoe zet je dat vast )
navigeren op telefoon vind ik helemaal niks (scherm te klein )
maar blijkbaar zijn er niet veel ander oplossingen of niet gekend (nieuw materiaal wel natuurlijk )
ik ga zeker van deze winter periode gebruik maken om dingen te bekijken

mvg werner

marissen francois
Berichten: 43
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:58 pm

Re: c-map kaart update

Bericht door marissen francois »

als je kaartje te oud is zal dat niet meer lukken vermoed ik.
maar een nieuwwe aankopen zoveel je wil neem maar google en zoek c map prijs rond de 139€ nu in promotie anders 159€
maar neem de kleinste versie vermoed dat je een oud toestel hebt

Plaats reactie