Deltabak kanalenzoekfunctie werkt niet

Voor alles met betrekking tot dieptemeters, gps, plotters, radars, marifoon, enz...
Plaats reactie
Roald Vos
Berichten: 85
Lid geworden op: za okt 27, 2007 7:21 pm

Deltabak kanalenzoekfunctie werkt niet

Bericht door Roald Vos »

Als nieuwkomer; Ik heb recent mijn deltabak (roadcom) geinstalleerd, echter ik kan zowel met de draaiknop als de mike geen kanelen selecteren. Wel zijn de voorgeprgrammeerde kanalen 1,9,19 en 40 via de voorkeuze toetsen te selecteren, echter deze frequentie is niet bedoeld voor de deltavissers

Wie weet raad en wat zijn de 3 deltavisser kanaalnummers op de roadcom zender?

graag advies

Ard Hulsen
Berichten: 107
Lid geworden op: do okt 25, 2007 1:35 pm

Bericht door Ard Hulsen »

1A, 2A ,3A dat zijn de zenders van de deltavissers verder weet ik ook niet hoe je je storing kan verhelpen wellicht weet koen daar een oplossing voor en anders neem ik aan dat er gewoon nog garnatie op dat toestel zit zo oud zijn die roadcom's tog ook niet ?


Groeten,


Ard

Barend Verschoor
Berichten: 134
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 8:27 am

Re: Deltabak kanalenzoekfunctie werkt niet

Bericht door Barend Verschoor »

Roald Vos schreef:Als nieuwkomer; Ik heb recent mijn deltabak (roadcom) geinstalleerd, echter ik kan zowel met de draaiknop als de mike geen kanelen selecteren. Wel zijn de voorgeprgrammeerde kanalen 1,9,19 en 40 via de voorkeuze toetsen te selecteren, echter deze frequentie is niet bedoeld voor de deltavissers

Wie weet raad en wat zijn de 3 deltavisser kanaalnummers op de roadcom zender?

graag advies
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mogelijk staat kanaal 9 ingeschakeld ,ik weet het eigenlijk wel zeker, want dan krijg je alleen kanaal 1, 9, 19 en 40 op de keuze knopjes, je moet even op het knopje drukken van kanaal negen(ch9) , dat was vroeger het nood kanaal voor de truckers ,dit komt van amerika.
idd kanaal 1A-2A-3A zijn de Delta kanalen.
succes.

Rinus Visser
Beheerder
Berichten: 171
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:09 pm

Re: Deltabak kanalenzoekfunctie werkt niet

Bericht door Rinus Visser »

In geval van storingen van Deltabakken: telefonisch contact penningmeester!!!!
Blijkbaar 'mankeert' er wat aan je Roadcom.
Ben vandaag tussen 12.15 en 13.30 bereikbaar, daarna naar Neeltje Jans.
Vanavond ook weer stand-by aan de telefoon!

Groeten,

Rinus Visser
Delta 5

Plaats reactie