shipmad8300

Voor alles met betrekking tot dieptemeters, gps, plotters, radars, marifoon, enz...
Plaats reactie
cor de vet
Berichten: 60
Lid geworden op: za aug 02, 2008 4:20 pm

shipmad8300

Bericht door cor de vet »

ik wou graag de gps koppelen aan mijn ship made 8300,zodat de marifoon mijn positie kan door geven.'
aan mijn lowrance zitten 4 extra kabels ,en deze moeten te koppelen zijn aan de marifoon.
alvast bedankt.

Rob Weenink
Berichten: 112
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:48 am

Bericht door Rob Weenink »

Hallo Cor,wat is je vraag?

Groet
Rob
D829

Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Bericht door Mario Wauters »

Hallo
Ikheb een andere vraag mijn gps is gekoppeld aan de marifoon heeft automatisch positiebepaling, als mijn gps niet aangesloten is krijg ik een alarm op mijn marifoon en vraagt mijn positie.
Ik heb een navman gps 8120 en marifoon 7100 , norm moet ik mijn marifoon toch autonoom kunnen gebruiken.
grtj
elpescador

delta 1518

cor de vet
Berichten: 60
Lid geworden op: za aug 02, 2008 4:20 pm

ship mate

Bericht door cor de vet »

ik heb een ship mate marifoon een 8300 rs

aan mijn lowrance lcx 25 zitten 4 kabels maar aan die ship made zit niets moet je daar een kabel voor, hebben of waar moet je hem op aan sluiten om als je de spreeksleutel in knijpt automatich de positie door geeft. :roll:

Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

Bericht door Marcel Oomen »

Mario Wauters schreef:Hallo
Ikheb een andere vraag mijn gps is gekoppeld aan de marifoon heeft automatisch positiebepaling, als mijn gps niet aangesloten is krijg ik een alarm op mijn marifoon en vraagt mijn positie.
Ik heb een navman gps 8120 en marifoon 7100 , norm moet ik mijn marifoon toch autonoom kunnen gebruiken.
grtj
hallo mario,

dat alarm kun je ( tenminste bij mij) gewoon uitschakelen,
grtz, marcel D.1013

Rob Weenink
Berichten: 112
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:48 am

Bericht door Rob Weenink »

Mario Cor,je positie wordt alleen doorgeven als je de distress=noodknop indrukt.
Dit moet je alleen in uiterste noodgevallen doen.
Dat de marifoon alarm geeft als de gps niet aan staat is normaal,hij geeft aan dat geen positie heeft, en zou ik niet veranderen.
Meestal kan je met een druk op een knop ( niet de distress!!) het alarm accepteren en gaat het alarm uit.

Succes
Groet
Rob
D829

Plaats reactie