Wedstrijd van 26 maart 2023

info of de wedstrijd al dan niet doorgaat, kan je hier vinden

Moderators: Ger van Lit, Marcel Brevé

Plaats reactie
Marcel Brevé
Berichten: 129
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 5:39 pm

Wedstrijd van 26 maart 2023

Bericht door Marcel Brevé »

Beste collega bootvissers,

Graag uw nadrukkelijke aandacht voor het verzoek om HULP in het 2e deel van dit bericht.

Het wedstrijdseizoen is weer begonnen. Gelukkig kunnen we voor deze wedstrijd constateren dat het weer niet echt wil meewerken.
Windrichting en golven strak tegen elkaar in. Golfhoogten tot 100 cm en de verwachting dat er stevig zwel zal staan op de helling heeft ons doen besluiten niet te vissen.

MAARRRRR, hier komt hij dan, ons verzoek om HULP.
Sinds enkele jaren gebruiken we een bestand vaste wedstrijdvissers. Dit heeft de administratie in het verleden vergemakkelijkt.
Dit bestand is inmiddels verouderd. Dit maakt het moeilijker om in te schatten wie de wedstrijden mee vissen.
Eerder verzocht de wedstrijdcommissie u allen om in januari /februari een mail, een whatsappbericht of een telefoontje te doen met een aanmelding voor het nieuwe jaar. DIT IEDER JAAR OPNIEUW :!: .
Mocht het deze wedstrijddatum prachtig weer zijn geweest, dan was de wedstrijd toch niet doorgegaan. Slechts 8 aanmeldingen
Nu zult u denken, "dat weet hij toch, ik sta toch al vast op de lijst, of ik heb het toch gezegd", weet dan dat mijn hersens inmiddels ook al 61 jaar ervaring hebben en ze regelmatig wat vergeten.

Doe mij en uzelf een plezier, HELP ons en stuur ons dat bericht. :!: :!:
Staat u op de vaste deelnemerslijst en kunt u door omstandigheden een wedstrijd niet meedoen, meldt u dan aub ook af.

Heeft u al aan dit verzoek voldaan (mail, app/sms of telefonisch) dan staat u in de lijst. (pas 6 combinaties)
Whatsappen/sms kan naar mijn mobiele nummer +31646654585 0646654585
Pak de telefoon en doe het gelijk even👍👍

Mijn dank namens de wedstrijdcommissie, maar zeer zeker ook namens mijzelf.
Fijn weekeind.
Marcel Brevé

Plaats reactie