Beste collega vissers
is er al iets meer bekent over die brand in de stalling ik had er namelijk nog al wat spulle liggen endie zou ik graag op de 1 of de ander gaan verhalen ik weet niet of iemand weet bij wie ik dan moet zijn en of ik al in de stalling mag komen want laaste keer dat ik er was waren ze nog bezig met opruimings werkzaamheden dus als iemand mij er iets meer over kan vertellen zou fijn zijn
Groeten Ard
Brand boot stalling
-
Ard,
ben vorige week langs geweest en alles was reeds opgeruimd en afgevoerd met containers, bovendien mocht je nog steeds niet in de stalling komen wegens asbest- en instortingsgevaar. ik vermoed dat dit verboden terrein blijft tot de afbraakwerekn zijn afgelopen. Voor geleden schade dien je je natuurlijk te wenden tot je verzekeringsagent, zij handelen dit verder af.
ben vorige week langs geweest en alles was reeds opgeruimd en afgevoerd met containers, bovendien mocht je nog steeds niet in de stalling komen wegens asbest- en instortingsgevaar. ik vermoed dat dit verboden terrein blijft tot de afbraakwerekn zijn afgelopen. Voor geleden schade dien je je natuurlijk te wenden tot je verzekeringsagent, zij handelen dit verder af.
-