Boot Stalling gezocht

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Klaas Snip

Boot Stalling gezocht

Bericht door Klaas Snip »

Hallo medesporters, ik ben op zoek naar een goede stalling in de buurt van de Neeltje Jans. Ik heb altijd bij Piet Leendertse in Kamoperland gestaan, maar zoals we allemaal weten gaat dat er voorlopig niet meer inzitten, dus ik ben op zoek naar een gelijkwaardige plek cq lokatie.
IS ER IEMAND DIE ME KAN HELPEN AAN EEN GOED ADRES?
Peter Beeckman

Bericht door Peter Beeckman »

Klaas,
Heb hetzelfde probleem en kennelijk is er niets dichter meer te vinden dan Colijnsplaat. Bij Dielemnas is eventueel nog plaats. Als je de van Goes komende de afrit Colijsplaat neemt naar links richting groendrogerij (daar waar die schouwen altijd staan te roken), een 100-tal meter achter de drogerij de dijk op naar links (ze zult de stallingen wel zien staan). Tel 0113-301264
Wouter Kuystermans

Bericht door Wouter Kuystermans »

Heb je al een andere boot gevonden Peter, of nog op zoek naar een
nieuwe? Met de verzekering was alles vlot verlopen las ik in elk geval.
frank theunissen

Bericht door frank theunissen »

De mijne staat in kamperland aan de bruinvis juist voor de kering.
Je kan altijd eens horen of er een plaatsje vrij is.
Frank
delta 482
Peter Beeckman

Frank, kun je even de contactgegevens van de Bruinvis sturen naar peter_beeckman*at*yahoo.com?
Peter Beeckman

Wouter Kuystermans schreef:Heb je al een andere boot gevonden Peter, of nog op zoek naar een
nieuwe? Met de verzekering was alles vlot verlopen las ik in elk geval.
Wouter, heb idd. ondertussen een andere boot gevonden. Heb mij bij Beekman een 590 aangeschaft welke hij aanbood via bemiddeling en ben nu alle papieren in orde aan het brengen
Alex Hendrickx

Bootstalling

Bericht door Alex Hendrickx »

Collega's
ik sta met mijn bootje bij Dieleman Wim aan kamperland en denk niet dat daar een plaatje vrij is, maar als u van neeltje afkomt richting kamperland komt u eerst aan een rond punt dan richting colijnsplaat en direct terug naar rechts na +- 50m, dan na +- 100m terug naar links komt u aan de rechterkant een stalling tegen die nog plaats heeft voor boten en caravans (er staat een plaat tegen de straat met de vermelding van stalling.

Groetjes D1483
Peter Beeckman

Alex,
idd. bij Dieleman in Kamperland geen plaats meer (heb trouwens van hen het adres van Dieleman (zie hierboven) tegen Colijnsplaat gekregen). Ook in de andere stalling welke je beschrijft geen plaats meer voor boten (heb reeds contact gehad en deze stuurde mij door naar Dieleman in Kamperland), enkel caravans.
harrie cas

Bericht door harrie cas »

hoi peter ik las dat je nu een beekman 590 pro hebt gekocht zal heel anders varen dan jou seahunter ik heb er zelf 5 jaar 1 gehad kwaliteitief super maar met een beetje golfslag buist ie ik had er een 115 pk mercury ophangen maar ik heb een kennis die vaart met een 540 fishcabin die vaart als een speer ook met golven het zit hem gewoon in het onderschip want als beekman die 590 zou maken met een 540 type onderschip heb je een dijk van een boot ik hoor het wel van je hoe hij vaart tegenover je oude boot ik denk zelf dat je 2 stappen bent achteruit gehold bent
frank theunissen

Bericht door frank theunissen »

Peter,

Heb je mijn mail ontvangen in verband met het zoeken naar een standplaats?
Frank
delta 482
Peter Beeckman

Harrie,
je kritiek (als ik het zo mag noemen, niet negatief bedoeld) verwondert mij een beetje. Voor mij was het na de brand vrij duidelijk, ofwel een andere seahunter, ofwel een Beekman (De Alfa want voor een cabin ben ik persoonlijk niet te vinden) 540 of 590. Spijtig genoeg is de zoektocht naar een seahunter quasi onmogelijk (ik had mijn Seahunter in December 2006 gekocht en sindsdien zijn er geen occasies meer verkocht denk ik, de kwaliteit van die boten is natuurlijk heel goed en ik kan mij voorstellen dat eigenaars deze liever houden) en een nieuwe was momenteel geen optie voor mij, ik ben nog jong en heb ook nog andere dromen. Uiteindelijk is de keuze dan op Beekman gevallen maar ik heb eerste eens geinformeerd bij andere eigenaars, waarvan sommigen met beiden hebben gevaren, en die vertelden net het omgekeerde. Het buizen hebben zij niet als negatief aangehaald maar qua vaargedrag komt volgens de meesten een 540 niet in de buurt van een 590, zeker met wat hogere golven. Nu ja, zoveel mensen, zoveel wensen en persoonlijk denk ik niet dat beiden zoveel verschillen, je hoort nu eenmaal geen echt negatieve reacties over de 540 en 590. Ik hoop voor mij dat ik je geen gelijk moet geven en spijt ga hebben van mijn aankoop, maar ik zal zeker nog iets laten weten na enkel vistrips.
Peter Beeckman

frank theunissen schreef:Peter,

Heb je mijn mail ontvangen in verband met het zoeken naar een standplaats?
Frank
delta 482

Frank,

neen, niets ontvangen. Kun je het bericht nog eens herzenden. je kunt het ook sturen naar mijn skynet adres (voornaam en naam gekend :-)): voornaam.naam@skynet.be
Marco Van Meeuwen

Bericht door Marco Van Meeuwen »

hallo

Ik lees dat je een 590 beekman hebt gekocht? is deze niet van mensen van antwerpen? een zekere luc?
als dat deze boot is met een suzuki 140 pk dan heb je wel een mooie en zeer goede boot gekocht?.ik heb er een paar keer mee gevaren en die vaart zeer goed, zelf heb ik ook een 540 alfa gehad maar in de 590 heb je meer ruimte en is de kant veel hoger,zeker een goede koop!
Peter Beeckman

Marco,
beschrijving van de boot klopt maar ik heb persoonlijk nooit de vroegere eigenaar ontmoet aangezien ik hem via Beekman heb aangekocht. De boot vaart inderdaad fantastisch, alleen wordt het nog even afwachten wat hij gaat doen met echte golven want die waren bij de proefvaart spijtig genoeg afwezig.
Marco Van Meeuwen

Bericht door Marco Van Meeuwen »

ik denk dat het over dezelfde boot gaat?
ze hebben hem alleen gebruikt om naar noorwegen met vakantie te gaan
bij het varen bij wat hogere golven buist hij wat, maar welke boot niet?
hij is in pefecte staat, daar mag je zeker van zijn.
Plaats reactie