Remmen....

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Ard Hulsen

Remmen....

Bericht door Ard Hulsen »

Hallo,

De remmen van mijn trailer zijn blijven hangen nu had ik die rem trommel er af gehaalt en en bleek er 1 veertje van af te zijn dus die heb ik er zolang maar uitgelaten en de schoen die er inmiddels los in lag er uitgehaalt en toen maar zonder remmen door gereden nu zit ik echter met het probleem dat ik nu er nieuwe remschoennen op zitten het geheel niet meer inelkaar krijg doordat ik steets 1 veertje over hou en ik zou niet weten waar die zou moetten komen nu heb ik op de site gekeken van knott want daar is het af van en daar tekenen ze ook maar 4 veertjes inplaats van 5 waar is die 5de dan vandaan gekomen is er toevallig iemand met een easyline 1300 trailer die er ervaring mee heeft ?

Groeten Ard
Ard Hulsen

Bericht door Ard Hulsen »

zo ik heb het gevonden wat het moest zijn alles werkt weer prima de onderste veer moest een dubbele zijn

Groeten Ard
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Holla de mannen
Is het verstandig om altijd een reserve set lagers en remmen mee te hebben voor je trailer als je op reis gaat in mijn geval naar spanje ik denk dat ze daar van ribatrailers nog niet gehoord hebben.
grt
elpescador

delta 1518
Peter Beeckman

Bericht door Peter Beeckman »

Mario,
lagers zou ik toch steeds een setje meenemen (vergeet ook de keerringen niet te vervangen!). Voor riba zijn dit normaal gezien standaard maten welke in iedere autospeciaalzaak altijd verkrijgbaar zijn .... tot je ze nodig hebt. Voor mijn BCW trailer (riba as) ben ik ook zo weken op zoek geweest.

Met de remmen zal het wel meevallen denk ik. Je hoort slechts zelden dat deze het begeven (en in noodgeval kun je nog steeds een rem demonteren en voorzichtig verder rijden).
Plaats reactie