Sitex (Colormax wide)
-
Sitex (Colormax wide)
Heeft iemand ervaring met de Sitex radars (zouden Koden radars zijn)? Ik ben mij aan het ori?nteren om volgend jaar eventueel een radar te plaatsen en ben mij aan het informeren over de diverse merken/types.
-
Hallo,
Heb geen ervaring met sitex radars, wel met een sitex dieptemeter. Deze bevalt heel erg goed! sitex, voorheen koden inderdaad is absoluut een goed merk wat ook veel in de visserij gebruikt wordt. Dit is meer een merk dat te vergelijken is met bijvoorbeeld simrad. Duidelijk een heel stuk beter dan bijvoorbeeld lowrance e.d.
Heb geen ervaring met sitex radars, wel met een sitex dieptemeter. Deze bevalt heel erg goed! sitex, voorheen koden inderdaad is absoluut een goed merk wat ook veel in de visserij gebruikt wordt. Dit is meer een merk dat te vergelijken is met bijvoorbeeld simrad. Duidelijk een heel stuk beter dan bijvoorbeeld lowrance e.d.
-
-
Radar scanners
Bijna alle Scanners worden door Koden gemaakt
Si-Tex is Seiwa
Groeten
John
Si-Tex is Seiwa
Groeten
John
-
hallo
zelf hebben we een lowrance 112C met radar, deze is ook van koden
het is een kleuren radar en dit is een pracht toestel.
vorige zomer waren we aan het varen bij helder weer met radar op om het toestel te leren kennen, plots verscheen er een echo of 10 ??? niks te zien tot we dichterbij kwamen, er waren een meeuw of 20 aan het duiken op makreel.
vroeger hadden we een jrc 1000 maar dat is dan speelgoed als je dit nu hebt
zelf hebben we een lowrance 112C met radar, deze is ook van koden
het is een kleuren radar en dit is een pracht toestel.
vorige zomer waren we aan het varen bij helder weer met radar op om het toestel te leren kennen, plots verscheen er een echo of 10 ??? niks te zien tot we dichterbij kwamen, er waren een meeuw of 20 aan het duiken op makreel.
vroeger hadden we een jrc 1000 maar dat is dan speelgoed als je dit nu hebt