Trailerhelling
-
Trailerhelling
Weet iemand een goede traillerhelling in de buurt van de Zeelandbrug.
Wij willen daar eens gaan vissen.
Dank
Piet.
Wij willen daar eens gaan vissen.
Dank
Piet.
-
in wemeldinge kun je er altijd in en is niet zo ver van de brug ,dan kun je in goes maar moet je eerst door de sluis (in de zomer open vanaf 0600u,heel de dag en in de winter maar op bepaalde uren)
en ik denk dat je in colijnsplaat er ook in kan maar weet niet hoe het zit met laag water
groetjes tom van nuffel d. 611
en ik denk dat je in colijnsplaat er ook in kan maar weet niet hoe het zit met laag water
groetjes tom van nuffel d. 611
-
dag piet,
een hele goede helling ligt bij 'de roompot', camping/recreatiepark aan de oosterschelde vlakbij de oosterschelde kering.
hoog of laag water maakt hier niks uit en nooit druk.
tien min./kwartiertje varen naar de zeelandbrug (met 20 kn.), je moet alleen 6 euro betalen aan de havenmeester( of even een brief met inhoud en erop schrijven van welke auto in de post bij hem gooien, mocht niemand daar zijn).
succes, laat wel nog wat zeebaars zitten, h?,
marcel d.1013
een hele goede helling ligt bij 'de roompot', camping/recreatiepark aan de oosterschelde vlakbij de oosterschelde kering.
hoog of laag water maakt hier niks uit en nooit druk.
tien min./kwartiertje varen naar de zeelandbrug (met 20 kn.), je moet alleen 6 euro betalen aan de havenmeester( of even een brief met inhoud en erop schrijven van welke auto in de post bij hem gooien, mocht niemand daar zijn).
succes, laat wel nog wat zeebaars zitten, h?,
marcel d.1013
-
trailerhelling
Wat denk je van de schelphoek , ben je zo bij de brug, kost niets alleen even rekening houden 1? uur voor en na laag water bruikbaar dan heb je geen probleem.
succes
succes
-
Re: trailerhelling
Barend Verschoor schreef:Wat denk je van de schelphoek , ben je zo bij de brug, kost niets alleen even rekening houden tot 1? uur voor en 1? uur na laag water bruikbaar dan heb je geen probleem.
succes
-
-
trailerhelling
Lau Krijger schreef:Barend
Moet dit niet zijn niet te gebruiken tussen deze tijd en geld dit ook nog nadat hij pasgeleden opgeknapt is ,k'ben er al een poos niet geweest.
gr. Lau
Hoi Lau , ik heb het een keer of vier gelezen maar ik dacht dat het wel goed was zo, ja als je blijft lezen kom je er niet uit, haha. nee 1? uur voor LW niet bruikbaar en 1? uur na LW niet bruikbaar en dit is ook zo na de opknapbeurt , is zelfs nog wat lastiger vind ik.
succes.
-
Wemeldinge: goede helling, prijs weet ik niet meer, maar je moet een sleutel ophalen bij de havenmeester, niet zo makkelijk om je door te haven te maneuvreren en je moet door de sluis
Colijnsplaat: Helling enkel bruikbaar met hoog water tenzij je een 4x4 hebt of tussen trailer en auto een touw gebruikt, parkeer plaats is dikwijls een groot probleem
Schelphoek: hele mooie helling, gratis, maar afgelegen en daarom groot risico op vandalisme en diefstal
Roompot: Zeer goede helling, moeilijker bij laag water maar het gaat wel. Kostprijs 6 ?, ruime parkeergelegenheid en goede sociale controle (Eigenlijk de beste keuze als je op de Oosterschelde wil vissen)
Yerseke: helling is net achter kantoor havenmeester gelegen en is eigenlijk de dijk. Zeer stijl en eigenlijk enkel doenbaar met 4x4 (en zelfs dan. Ikzelf zou het niet aandurven met mijn auto hiervan af te rijden want als je trailer slipt trekt hij door de kracht je auto mee, ook met een touw lijkt mij niet doenbaar wegens korte afstand), gratis en wat verder voldoende parkeergelegenheid
Colijnsplaat: Helling enkel bruikbaar met hoog water tenzij je een 4x4 hebt of tussen trailer en auto een touw gebruikt, parkeer plaats is dikwijls een groot probleem
Schelphoek: hele mooie helling, gratis, maar afgelegen en daarom groot risico op vandalisme en diefstal
Roompot: Zeer goede helling, moeilijker bij laag water maar het gaat wel. Kostprijs 6 ?, ruime parkeergelegenheid en goede sociale controle (Eigenlijk de beste keuze als je op de Oosterschelde wil vissen)
Yerseke: helling is net achter kantoor havenmeester gelegen en is eigenlijk de dijk. Zeer stijl en eigenlijk enkel doenbaar met 4x4 (en zelfs dan. Ikzelf zou het niet aandurven met mijn auto hiervan af te rijden want als je trailer slipt trekt hij door de kracht je auto mee, ook met een touw lijkt mij niet doenbaar wegens korte afstand), gratis en wat verder voldoende parkeergelegenheid
-
- Beheerder
Wemeldinge is al zeker 2 jaar vrij bij mijn weten. Vroeger moest je de sleutel ophalen bij de havenmeester, maar de laatste keren dat ik daar geweest ben, was dat niet meer het geval.
In de haven van Colijnsplaat zit er ook een helling, achteraan bij de vismijn. Je moet er wel rekening houden met het tij. rond laag water kan je niet traileren.
In de haven van Colijnsplaat zit er ook een helling, achteraan bij de vismijn. Je moet er wel rekening houden met het tij. rond laag water kan je niet traileren.
-
in wemeldinge moet je zeker niet door een sluis (allez het is door de oude sluis) maar deze staat altijd open ,het enige nadeel is er kan een bruggetje voor fietsers en voetgangers open gaan en dan lig je 5 min. stil in goes moet je echt schutten in de sluis
voila da wast groetjes tom van nuffel d. 611
voila da wast groetjes tom van nuffel d. 611
-
-