wij waren zaterdag middag met onze kleine boot voor de kinderen op de grevelingen . toen wij op de trailer helling op de brouwerdam de boot wilde opladen . werdt een ander boot op de trailer gelegd . mijn vrouw keek naar die boot en zag het delta nummer het kwam heel erg bekend voor en vroeg aan mijn en een van de kinderen welk nummer hebben wij . ik zei 1384 maar die boot daar ook en ja hoor ze had gelijk . mijn vraag is hoe kan dat en mag dat en wat zijn de gevolgen voor ons . de auto die voor die boot stond was een terrein wagen met een belgie's kentenen.
will hoven delta 1384[/b]
VERBAAST
-
- Beheerder
Re: VERBAAST
Bij het aankopen van een nieuwe boot en de inruil van een vorige boot komt het voor dat het Deltanummer op de inruiler blijft staat. Stopt dat lid met het lidmaatschap wordt het nummer aan een nieuw tot de vereniging toegetreden lid toegewezen. In onze bestanden bent u de enige echte ware Delta 1384! Het kan bij problemen op zee verwarrend werken.
Wij zien een Delta 1384 de helling opkomen en denken die is o.k.
In werkelijkheid kan u dan nog op zee zitten.
Overwogen is ook om de nummers van einde lidmaatschappen niet meer uit te geven en door te nummeren. Dat werkt weer in de hand dat we dan nu naar de Delta 3433 zouden roepen terwijl en "slechts" ruim 1.500 leden zijn.
M. Visser
Delta 5
Wij zien een Delta 1384 de helling opkomen en denken die is o.k.
In werkelijkheid kan u dan nog op zee zitten.
Overwogen is ook om de nummers van einde lidmaatschappen niet meer uit te geven en door te nummeren. Dat werkt weer in de hand dat we dan nu naar de Delta 3433 zouden roepen terwijl en "slechts" ruim 1.500 leden zijn.
M. Visser
Delta 5
-
Re: VERBAAST
hoi rinus
mijn vrouw vroeg het aan die eigennaar van die boot maar was boos op de delta want door jullie schuld (zei hij) was zijn boot gezonken in de haven. het is zijn verhaal niet van ons
delta 1384
mijn vrouw vroeg het aan die eigennaar van die boot maar was boos op de delta want door jullie schuld (zei hij) was zijn boot gezonken in de haven. het is zijn verhaal niet van ons
delta 1384
Delta 1384
-
- Beheerder
Re: VERBAASD
Ja, van minder prettige zaken kan je de vereniging de schuld geven. Overigens gaat er nog geen lampje bij mij branden. Wel is er in de binnenhaven bij de Roompotsluis wel eens een visboot aan het steiger gezonken. Maar met het steiger heeft de BVV ZWN niets mee te maken. Mogelijk dat er lezers zijn die het juiste er van weten. De vorige Delta 1384 was geboren in 1939, die zou nu 70 jaar zijn en woonde toen in (Ned) Putte.
?????????????????????????????????????????????????????
-
Re: VERBAASD
nog een keer en de laatste
deze man was geen 70 en een belg als we hem weer treffen vraag ik zelf of hij het nummer wil verwijderen . en ioemand de schuld geven is wel atijd makkelijk toch . we gaan morgen weer lekker varen en wie weet een visje vangen op de grevelingen
groetjes will hoven delta 1384
deze man was geen 70 en een belg als we hem weer treffen vraag ik zelf of hij het nummer wil verwijderen . en ioemand de schuld geven is wel atijd makkelijk toch . we gaan morgen weer lekker varen en wie weet een visje vangen op de grevelingen
groetjes will hoven delta 1384
Rinus Visser schreef:Ja, van minder prettige zaken kan je de vereniging de schuld geven. Overigens gaat er nog geen lampje bij mij branden. Wel is er in de binnenhaven bij de Roompotsluis wel eens een visboot aan het steiger gezonken. Maar met het steiger heeft de BVV ZWN niets mee te maken. Mogelijk dat er lezers zijn die het juiste er van weten. De vorige Delta 1384 was geboren in 1939, die zou nu 70 jaar zijn en woonde toen in (Ned) Putte.
Delta 1384