Vaarbewijs II

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Ronald Visser

Vaarbewijs II

Bericht door Ronald Visser »

Ik ben sinds 1993 in het bezit van klein vaarbewijs I, ook wel VB 1 genoemd. Dit was voor mij altijd voldoende voor de plaatsen waar ik wilde vissen, maar ik overweeg nu toch VB 2 te gaan halen, dit kan middels het halen van de aanvulling VB A.

Weet iemand of, als ik examen wil doen voor de aanvulling VB A, of ik dan ook all??n exmenvragen over de aanvulling krijg, of zitten er ook nog vragen tussen van VB 1?
[b]Meld je aan als bloeddonor. Bel gratis 0800 - BLOEDBANK of kijk op www.sanquin.nl[/b]
Nat van Adrichem

Bericht door Nat van Adrichem »

Weet niet of het intussen veranderd is. Maar toen ik voor VB A ging zaten er wel enkele vragen van VB 1 erbij dacht ik.
Op z'n minst was de vraagstelling zodanig dat je ook de stof van VB 1 moest weten.
Ard Hulsen

Bericht door Ard Hulsen »

Hallo,

Nee enkel VBA vragen ik ben het vorige week wezen halen dus heb hier nog boeken passer exame cd enz. liggen dus als je interessen heb

Groeten Ard
Peter Beeckman

Bericht door Peter Beeckman »

Het overgrote deel van de vragen zijn VBA maar er kunnen idd. vragen uit VB1 tussen zitten.
Ronald Visser

De een zegt wel, de ander niet, maar het zou jammer zijn als er weer vragen van VB 1 tussen zitten. Het is 16 jaar geleden en ik beheers die stof uiteraard niet zo goed meer.
[b]Meld je aan als bloeddonor. Bel gratis 0800 - BLOEDBANK of kijk op www.sanquin.nl[/b]
Nat van Adrichem

Het is voor mij ook vele jaren geleden, maar weet zeker dat er toen ook stof van VB1 bij zat.
Maar met logisch nadenken kom je ook een eind.
Ronald Visser

Ik las ook ergens dat het examen digitaal kan worden gedaan. Werk je dan ook met passer, plotter, enz. of hoe gaat zoiets?
Nat van Adrichem

Ja, de tekeningen gaan nog steeds met de hand.

Je kan dagelijks bij Vamex terecht om een examen doen. http://www.vamex.nl/
Plaats reactie