Beste vrienden
verleden zondag is onze vriend Marcel De Wever overleden aan de gevolgen van longkanker op 85jarige leeftijd.
Hij was een bekend gezicht met zijn witte kruin, op neeltje jans had vroeger ook een eigen bootje.
Als goede vriend van hem sinds 40 jaar ik leerde ook het vissen van hem vond ik dat ik dit kwijt kon op het forum,hij is vandaag in alle stilte gecremeerd en uitgestrooid in zwijndrecht bij Antwerpen linkeroever waar hij woonde.
Ik heb hem beloofd voor hij stierf dat ik een deel van zij asse zou uitstrooien in de delta ,dit zou ongeveer midden october zijn indien er mensen met hun bootje willen meegaan ,meld jullie via het forum datum word nog meegedeeld.
Ik ben momenteel in Spanje wat dacht je om te vissen met mijn eigen bootje,relaas volgt als ik thuis ben want de groten komen eraan ,en nog supper weer;.
grtj uit spanje
treurig nieuws
-
treurig nieuws
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
-
Beste vrienden
Aanstaande dinsdag 20/10/2009 rond 14uur vertrekken wij op neeltje jans met mijn bootje Elpescador om een laatste eer te brengen aan Marcel De Wever die begin September overleed op 85jarige leeftijd.
In de voordelta gaan wij een deel van zijn asse uitstrooien hij was er veel te vinden en een bekend figuur ,hij was ook een zeer goede visser waarvan ik zeer veel leerde en een goede vriend.
Aanstaande dinsdag 20/10/2009 rond 14uur vertrekken wij op neeltje jans met mijn bootje Elpescador om een laatste eer te brengen aan Marcel De Wever die begin September overleed op 85jarige leeftijd.
In de voordelta gaan wij een deel van zijn asse uitstrooien hij was er veel te vinden en een bekend figuur ,hij was ook een zeer goede visser waarvan ik zeer veel leerde en een goede vriend.
elpescador
delta 1518
delta 1518
-
-
-
beste vrienden
Uiteindelijk zijn wij John Mario en Kris de vriendin Van Marcel buiten geweest met mijn bootje Elpescador om Marcel de laatste eer te betuigen en hebben een deel van zijn asse uitgestrooid op de caison voor de kering .
Wij waren aangenaam verrast dat er via het forum toch een paar mensen ons stonden op te wachten op dinsdag rond 2u op neeltje jans om ons uit te wuiven ,het was een emotineel afscheid van een goede vriend en visser
ook dank aan de mensen die er waren op dat ogenblik.
Dat Marcel in vrede mag rusten op zijn geliefde plaats.
grtj
Uiteindelijk zijn wij John Mario en Kris de vriendin Van Marcel buiten geweest met mijn bootje Elpescador om Marcel de laatste eer te betuigen en hebben een deel van zijn asse uitgestrooid op de caison voor de kering .
Wij waren aangenaam verrast dat er via het forum toch een paar mensen ons stonden op te wachten op dinsdag rond 2u op neeltje jans om ons uit te wuiven ,het was een emotineel afscheid van een goede vriend en visser
ook dank aan de mensen die er waren op dat ogenblik.
Dat Marcel in vrede mag rusten op zijn geliefde plaats.
grtj
elpescador
delta 1518
delta 1518