Reddingsvlot Seasafe

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Roald Vos

Reddingsvlot Seasafe

Bericht door Roald Vos »

Allen,

Ik overweeg de aanschaf van een Seasafe zelfrichtend reddingsvlot.
Aanschafprijs rond de 1300 Euro. Nu valt mij op dat er in deze prijscatogorie vele vlotten te koop zijn, maar dat er ook enkele (bv XM en Seago Orc) rondom de 800 Euro zitten.

Hoewel mijn leven meer waard is dan het verschil in aanschafprijs, is mij onduidelijk wat de technische veschillen zijn, wie kan mij adviseren? zodat ik een juiste keuze kan maken, ben ook geinsteresseerd in de keuringservaringen met Seasafe
John Ezendam

Bericht door John Ezendam »

SeaSafe is door de mand gevallen bij een test in Nederland.
Ik geloof dat SeaSafe en Seago in dezelfde fabriek gemaakt wordt in China.Bij Seago is er een hoop trammelant aan de gang met de certifkaten.
Manon Vanschoenwinkel

Bericht door Manon Vanschoenwinkel »

ik heb een plastimo vlot die ik gekocht heb bij svb.de in duitsland geleverd en dergelijke voor rond de 900 euro
Ard Hulsen

Bericht door Ard Hulsen »

Hallo,

Ik ben des tijds bij boone geweest voor een reddingsvlot en heb die vraag toen ook gestelt. Waarop mevrouw boone mij kon vertellen dat de chineese vlotten enz. op zich niet slecht waren maar dat er geen matrialen, van aan te komen zouden zijn. Dus als er 12 jaar garantie zit op z'n vlot en na 3 jaar is er een onderdeel kapot/versleten wat niet meer bestelt kan worden. Dan kan dus je je vlot ook wel weg gooien. Daarom rade mevrouw boone mij aan een europees vlot te kopen

Groeten,

Ard
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Halo
Ik heb mijn reddingsvesten opblaasbaar automatisch aangekocht bij
S.K.B life saving equipment n.v in Antwerpen.
zij verkopen alle reddingsmiddellen voor op zee aan de beroepsvaart enz hebben eigen herstel controle en garantiedienst alles met certificaat.
Redddingsvesten beroeps alle jaren controle pleziervaart om de 2 jaar,in eigen atelier vandaag brengen morgen terug,
dit vind ik toch wel belangrijk.
adres Royersluis kaai 48
Antwerpen 2030 003232138672
Hendrik Baelskaai 8a
Oostende 8400 003259339600
elpescador

delta 1518
John Ezendam

Bericht door John Ezendam »

Seago is met een nieuw concept gekomen/
Materialen kun je na 12 jaar ook nog krijgen. Deze vlotten worden tegenwoordig gebouwd in de fabriek waar ook de vlotten van de grote vaart gebouwd worden.Dus ze kunnen zich geen probelemen meer veroorloven. Grote voordeel is, dat ze dezelfde materialen gebruiken voor de jachtvlotten als voor de gekeurde vlotten.

SKB is verhuisd .
Die hebben een nieuw pand neergezet aan de Vosseschijnstraat 44; 2030 Antwerpen.

Ze moesten verhuizen ivm die nieuwe brug die er moet komen.
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Ja klopt john heb het oude adres ingegeven het is nu vosseschijnstraat.
grtj
elpescador

delta 1518
Plaats reactie