Schuimen boot
-
Schuimen boot
Hallo,
Kan iemand mij vertellen waar ik de juiste produkten kan kopen om mijn kleine boot te schuimen.
Alvast dank.
Mvg,
Mark
Kan iemand mij vertellen waar ik de juiste produkten kan kopen om mijn kleine boot te schuimen.
Alvast dank.
Mvg,
Mark
-
-
Opschuimen
Dag Alex,
Ik wil het absoluut zelf doen. Ben ik zeker dat het goed gedaan is.
Aangezien de druk makkelijk weg kan, zal en kan er niets barsten.
En het gaat om een klein volume van nog geen 100 liter. Daar begint een firma niet aan. Toch niet tegen een betaalbare prijs
Mvg,
Mark
Ik wil het absoluut zelf doen. Ben ik zeker dat het goed gedaan is.
Aangezien de druk makkelijk weg kan, zal en kan er niets barsten.
En het gaat om een klein volume van nog geen 100 liter. Daar begint een firma niet aan. Toch niet tegen een betaalbare prijs
Mvg,
Mark
-
-
-
Marc
Dit is toch met jou in de geburen.
Groeten
delta 284
frank
Vosschemie Polyester De Moor
Mechelsesteenweg 303
2500 Lier
Tel. 03.489.28.28
Fax. 03.488.19.27
info@vosschemie.be
Dit is toch met jou in de geburen.
Groeten
delta 284
frank
Vosschemie Polyester De Moor
Mechelsesteenweg 303
2500 Lier
Tel. 03.489.28.28
Fax. 03.488.19.27
info@vosschemie.be
-
-
Schuim
Hey Tom,
Ge zou nu toch al stilaan mogen doorhebben dat uw pillekes en alcohol niet samengaan. Slecht voor de hersenen.
Ik bel nog wel om te weten of ik deze week witte of blauwe druiven moet opsturen. En ja, ik weet het nog: "zonder pitjes opdat ge U niet zou verslikken".
Soigneer U.
Mvg,
Mark
PS voor iedereen: Tom is gebeten door een haai.
Ge zou nu toch al stilaan mogen doorhebben dat uw pillekes en alcohol niet samengaan. Slecht voor de hersenen.
Ik bel nog wel om te weten of ik deze week witte of blauwe druiven moet opsturen. En ja, ik weet het nog: "zonder pitjes opdat ge U niet zou verslikken".
Soigneer U.
Mvg,
Mark
PS voor iedereen: Tom is gebeten door een haai.

-
-
Mark,
Je zou ook eens kunnen proberen bij www.polyservice.nl
Daar betrek ik o.a.mijn epoxy ook altijd, snelle service en goede producten.
Zij kunnen je ook goed advies geven, m.b.t het schuimen.
Bereken wel goed het volume van je ruimte's, of zorg dat het schuim wegkan, want het spul expandeert nogal.
Grtz,
Ronald
Je zou ook eens kunnen proberen bij www.polyservice.nl
Daar betrek ik o.a.mijn epoxy ook altijd, snelle service en goede producten.
Zij kunnen je ook goed advies geven, m.b.t het schuimen.
Bereken wel goed het volume van je ruimte's, of zorg dat het schuim wegkan, want het spul expandeert nogal.
Grtz,
Ronald
-
Poly-Service
Dag Ronald,
Deze website heb ik ook gevonden en er wordt regelmatig verwezen naar de H-35. Dit schuim zet tot 25 maal het volume uit. Ze hebben ook de H-70 dacht ik. Deze is minder expansief.
Welke heb jij genomen?
Alvast dank.
Mvg,
Mark
PS: ze hebben blijkbaar ook hittebestendige gietsilicone voor het maken van mallen. Iemand ervaring met dit produkt van Poly-service?
Deze website heb ik ook gevonden en er wordt regelmatig verwezen naar de H-35. Dit schuim zet tot 25 maal het volume uit. Ze hebben ook de H-70 dacht ik. Deze is minder expansief.
Welke heb jij genomen?
Alvast dank.
Mvg,
Mark
PS: ze hebben blijkbaar ook hittebestendige gietsilicone voor het maken van mallen. Iemand ervaring met dit produkt van Poly-service?
-
Mark,
Ik heb (nog) geen 2 comp. PU schuim gebruikt, ben nu nog bezig met epoxy en glaslegsel, heb wel al PU platen verwerkt.
In het boek van polyservice praktijkhandboek kunstoffen staat een aardig verhaal over PU schuim en hoe e.e.a. te verwerken.
Er wordt ook over schuim H70 gesproken, heeft een lagere uitschuimingsfactor(13), hogere hardheid en fijner opp. structuur.
Denk voor een dubbele bodem niet noodzakelijk.
Betreft het H35 schuim met dus die uitschuimingsfactor van 25, is het rekensommetje als volgt:
Stel volume ruimte = 100 l, dan wordt de benodigde materialen: 100/25=4 liter, bij een mengverhouding van 1;1 is dit dan 2 l A-component en 2 liter B component.. ben je er nog?
Schroom niet om polyservice te bellen, zij kunnen je goed advies geven.
Grtz,
Ronald
Ik heb (nog) geen 2 comp. PU schuim gebruikt, ben nu nog bezig met epoxy en glaslegsel, heb wel al PU platen verwerkt.
In het boek van polyservice praktijkhandboek kunstoffen staat een aardig verhaal over PU schuim en hoe e.e.a. te verwerken.
Er wordt ook over schuim H70 gesproken, heeft een lagere uitschuimingsfactor(13), hogere hardheid en fijner opp. structuur.
Denk voor een dubbele bodem niet noodzakelijk.
Betreft het H35 schuim met dus die uitschuimingsfactor van 25, is het rekensommetje als volgt:
Stel volume ruimte = 100 l, dan wordt de benodigde materialen: 100/25=4 liter, bij een mengverhouding van 1;1 is dit dan 2 l A-component en 2 liter B component.. ben je er nog?
Schroom niet om polyservice te bellen, zij kunnen je goed advies geven.
Grtz,
Ronald