wie o wie,
kan mij een adres geven van de trailerhelling in duinkerken, zodat ik die in mijn navigatie kan invoeren, zodat ik er zonder al te veel moeite rechtstreeks heen kan rijden?
wil er morgenvroeg eens gaan proberen,
alvast hartelijk dank,
adres trailerhelling
-
adres trailerhelling
grtz, marcel D.1013
-
adres
adres is Nouvelle Rue Militaire (= straat naast Rue Militaire)
via Google Maps en sateliet-beelden krijg je een goed beeld hoe je moet rijden; je MOET wel de 2e helling (laatste) gebruiken
het is morgen laag water om 9.45 u en 22.00 u; zolang je een veiligheidsmarge van 3 u neemt zit je altijd goed
wel effe rekening houden dat je max 10 stuks gul, wjting, schol en tong mag hebben, dat zeebaars moet gegut zijn en dat van alle vis de helft van de staart moet afgeknipt zijn; dit indien je met 2 aan boord bent; ben je met 3 of meer dan wordt het 12 stuks per boot per trip.
terugkeren, na een verlengd w e, zou wel eens knap filegevoelig kunnen zijn...
via Google Maps en sateliet-beelden krijg je een goed beeld hoe je moet rijden; je MOET wel de 2e helling (laatste) gebruiken
het is morgen laag water om 9.45 u en 22.00 u; zolang je een veiligheidsmarge van 3 u neemt zit je altijd goed
wel effe rekening houden dat je max 10 stuks gul, wjting, schol en tong mag hebben, dat zeebaars moet gegut zijn en dat van alle vis de helft van de staart moet afgeknipt zijn; dit indien je met 2 aan boord bent; ben je met 3 of meer dan wordt het 12 stuks per boot per trip.
terugkeren, na een verlengd w e, zou wel eens knap filegevoelig kunnen zijn...
-
hoi frans,
bedankt,
neem aan dat deze helling vrij toegankelijk is?
had hem ook al op google gezien , maar wist het adres niet.
heb een kanteltrailer, dus ik denk dat de betonnen rand van de trailerhelling wel te doen moet zijn om een uur of 8 morgenvroeg.
hopenlijk vind ik een goed wrakje...( zo??n , als waar jij met john bent geweest afgelopen donderdag), het was goed hoorde ik.
je hoort nog wel van john hoe het was.
bedankt,
neem aan dat deze helling vrij toegankelijk is?
had hem ook al op google gezien , maar wist het adres niet.
heb een kanteltrailer, dus ik denk dat de betonnen rand van de trailerhelling wel te doen moet zijn om een uur of 8 morgenvroeg.
hopenlijk vind ik een goed wrakje...( zo??n , als waar jij met john bent geweest afgelopen donderdag), het was goed hoorde ik.
je hoort nog wel van john hoe het was.
grtz, marcel D.1013