Opening bass hengelsport / Kayak shop Colijnsplaat
-
Opening bass hengelsport / Kayak shop Colijnsplaat
Zaterdag 29 mei openen we onze shop in Colijnsplaat, vanaf 9 uur
happie en drankie, als je niet gaat vissen kom even een kijkje nemen
in onze nieuwe winkel.
happie en drankie, als je niet gaat vissen kom even een kijkje nemen
in onze nieuwe winkel.
-
Winkel
Dag Bas,
Alvast veel succes gewenst met je nieuwe uitdaging.
Mvg,
Mark
Alvast veel succes gewenst met je nieuwe uitdaging.
Mvg,
Mark
-
-
-
-
nieuwe hengelsportzaak te Colijnsplaat Bass
Bas,
alvast gefeliciteerd met de officieele opening. Ik ben al diverse malen binnegeweest en het ziet er super uit. Baarsvissers dit wordt "the place to be".
Ik zal er niet bij kunnen zijn zaterdag, want ik vertrek voor een week naar de Alpe DHuez om op 3 juni te fietsen voor het KWF Kankerfonds
zie mijn site:http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/bob/team/
tot over 2 weken en vang de stekels
Gr Bob
delta 1148
alvast gefeliciteerd met de officieele opening. Ik ben al diverse malen binnegeweest en het ziet er super uit. Baarsvissers dit wordt "the place to be".
Ik zal er niet bij kunnen zijn zaterdag, want ik vertrek voor een week naar de Alpe DHuez om op 3 juni te fietsen voor het KWF Kankerfonds
zie mijn site:http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/bob/team/
tot over 2 weken en vang de stekels
Gr Bob
delta 1148
-
- Contacteer:
Veel succes jullie!!
en proficiat voor Bram met zijn 30e verjaardag op zondag 30 mei
Ik moet helaas het weekeinde werken maar kom een andere keer kijken.
groeten,
Kees
en proficiat voor Bram met zijn 30e verjaardag op zondag 30 mei

Ik moet helaas het weekeinde werken maar kom een andere keer kijken.
groeten,
Kees
Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/
http://www.zeevissenlangeland.nl/
-
-
Mario Wauters schreef:Beste Barend
Eerst en vooral ik kon er niet bij zijn bij de opening van Bas zijn nieuwe zaak ben juist terug van 5weken spanje en het bootje mee ,maaar even iets anders laat Bas eerst eens iets verdienen voor ie aan sponsering kan beginnen grtj
Ok sorry , ik wist niet dat je kwaad werd, ze staan zo kort voor de kar tegenwoordig.

-
-
Sponsoring
Men denkt dat sponsoring tegenwoordig even geregeld kan worden. Zo werkt het niet.
Wij moeten als sponsor ook een budget maken met de namen van de verenigingen erbij , die we wel of niet sponseren.
Per jaar gaat er bij ons ongeveer 48K aan sponsorbudget uit.
Een zaak die net begint, moet dus eerst de nodige zaken opstarten, alvorens te sponsoren, als ze dat zouden willen.
Het meest schrijnende is, dat je vaak een dag laten de spullen op een site ziet staan om het te verkopen.
Dit houdt vele sponsoren tegen om nog mee te doen.
Wij moeten als sponsor ook een budget maken met de namen van de verenigingen erbij , die we wel of niet sponseren.
Een zaak die net begint, moet dus eerst de nodige zaken opstarten, alvorens te sponsoren, als ze dat zouden willen.
Het meest schrijnende is, dat je vaak een dag laten de spullen op een site ziet staan om het te verkopen.
-
Re: Sponsoring
John Ezendam schreef:Men denkt dat sponsoring tegenwoordig even geregeld kan worden. Zo werkt het niet.
Het is ontzettend fijn dat er bedrijven zijn die willen sponseren en dat ook doen , zeker mijn dank daar voor.
Wat wel is , en dan kijk ik naar mij zelf , we hebben al zoveel en als je dan met je neus in de boter valt door te winnen, hebben we het meestal al, dan maakt men miscchien wat te vlug de keus het te verkopen, wat ik zeer betreur, maar ondanks hoop ik dat de bedrijven toch door gaan.
nu hoop ik eens dat men dit bericht weer niet verkeerd opvat want dat is zeker mijn bedoeling niet.
veel visplezier allemaal.
-
Sponsoring
Wij hebben het bij een aantal clubs al voor elkaar, dat indien er een toestel gewonnen wordt, diegene die dat wint, zijn oude toestel doorgeeft aan een sportvisser die net begint of het aan iemand geeft, die het moeilijk allemaal kan betalen.
Is natuurlijk ook iets voor te zeggen.
Is natuurlijk ook iets voor te zeggen.