mijn eerste boet

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
van nuffel tom

mijn eerste boet

Bericht door van nuffel tom »

hey iedereen
vandaag is met een koppel mannen gaan vissen (voor hun de eerste keer) en spijtig genoeg was het gene vette . even op anker gelegen en toen kwam de politie langs ,vriendelijk mijn hand opgestoken en verder vissen .Toen kwamen ze terug voorbij en zegde ze dat ik mijn anker moest ophalen en even tot bij hun moest komen .Ikke tot bij hun en ze zegde dat mijn registratie nr iets te klein was en dat ik hem aan beide zijden moest hebben hangen ( ik had de boot zo gekocht en die nr hing maar aan 1 kant) dus een boet (tussen de 60 en 90 €)
ik vind het alleen straf dat ik die politie al 1000 keer ben gepasseerd want ze liggen in dezelfde haven als ik, en er nog nooit iets van gezegd is .
MAAR ik moet wel zeggen dat ze zeer vriendelijk waren en dat is in belgie soms wel iets anders
dus ik ga maar nieuwe stickers halen en plakken maar
grt tom van nuffel D611
Mark Stuyck

Re: mijn eerste boet

Bericht door Mark Stuyck »

Hoi Tom,

De eerste keer doet altijd een beetje pijn.
Maar het went. Althans dat zeggen ze toch.
Inderdaad een beetje lullig om daar dadelijk een boete voor te geven. Dan mogen ze nog vriendelijk zijn. Dan heb ik ze liever een beetje bruut in de mond en er van af komen met een waarschuwing.
Soit, het is het einde van de wereld niet. Maar toch.

Verder niets spectaculairs gevangen?

Mvg,

Mark
chris lourdon

Bericht door chris lourdon »

Hoi,
Ge had misschien iets kunnen bakken voor die gasten.haha
Tis fijn om terug te zijn
mvg
chris
vang ze
chris
van nuffel tom

hey mannen
@Mark we hebben niks speciaals gevangen ,allez als ge zeer kleine bolk speciaal vind dan wel
@Chris als ik er daar mee vanaf kwam zou ik devolgende keer wel iets meebrengen voor die gasten
grt tom
david roeffen

Bericht door david roeffen »

Waren ze dan zo onduidelijk? Heb is gegoogeld en ze zouden 150 op 100 moeten zijn
van nuffel tom

@ David ze waren zeker niet veel te klein maar volgens de politie "een beetje" ,ach ja ik ga er niet van wakker liggen
grt tom
Plaats reactie