Het forum lijkt het weer te doen.
Koen informeert ons vanavond verder.
Werkt weer
-
Re: Werkt weer
Hoi Rinus,
Ja, hij doet het weer!
Ben
Ja, hij doet het weer!

Ben
-
Pfff, gelukkig en gelijk in een nieuw jasje.
't Was al net als een hele lange periode van slecht weer. Even kijken, verd... weer geen weer om te kenne vissen.... Maar we kunnen er weer tegenaan
Groet,
Dre
't Was al net als een hele lange periode van slecht weer. Even kijken, verd... weer geen weer om te kenne vissen.... Maar we kunnen er weer tegenaan

Groet,
Dre
-
bij deze mijne heren bedankt dat het forum weer werkt , petje af.
-
mooi dat het weer werkt!
het lezen is nog even wennen
hendrik
het lezen is nog even wennen
hendrik
-
Hoi Koen
Supper dat het weer werkt.
Groeten vanuit het verre Spanje tussen Valencia en Calpe hier kan ik alle dagen vanuit de jachtclub buiten en op een 1/4uur vissen op barracuda tonijn lampuga (koningsmakreel denk ik) bonito enz supper visserij het loont zeker de moeite om het bootje mee te nemen naar hier heb hier ook sinds vorig jaar via pescamediteranea vrienden gevonden uiteraard spanjaarden om erop uit te gaan ( kwestie van coordinaten te hebben )
Begin october terug thuis in het koude Belgie
Delta 1518 Elpescador
Supper dat het weer werkt.
Groeten vanuit het verre Spanje tussen Valencia en Calpe hier kan ik alle dagen vanuit de jachtclub buiten en op een 1/4uur vissen op barracuda tonijn lampuga (koningsmakreel denk ik) bonito enz supper visserij het loont zeker de moeite om het bootje mee te nemen naar hier heb hier ook sinds vorig jaar via pescamediteranea vrienden gevonden uiteraard spanjaarden om erop uit te gaan ( kwestie van coordinaten te hebben )
Begin october terug thuis in het koude Belgie
Delta 1518 Elpescador
elpescador
delta 1518
delta 1518