diefstal

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
huub smeets

diefstal

Bericht door huub smeets »

beste lezers
in de nacht van 15 september is er in mijn caravan ingebroken en veel hengelsport art meegenomen
door de deur te forseren zijn ze binnen gekomen
ik noem de belangrijkste dingen op die ontvreemd zijn
simrad kaartplotter cx44
sateliet telefoon thuraya2520
10 balzer boothengels type normay mx5 lengte 225 cm
shimano technium 360 cm 2 delig 50/100 gram dit is een nieuwe hengel
sportex black stream 310 can 70 gram dit is een nieuwe hengel
shimano baesrmaster 330 50/100 gram gebruikt
shimano seabass lengte 355 100 gram
cormoran spinhengens 2 stuks
2 daiwa strandhengels
het topdeel en het middendeel van k2 team extreem
dan een speciale hengel ik weet dat er triangel op staat
is een 50/100 grams spinhengel de onderkant van de blank is driehoekig
er staan speciaale ogen op ze lijken op die nieuwe van shimano
het is net of het startoog onderstenoven staat
deze hengel zit in een blauwe spro koker ter bescherming de hengel is niet van spro
2 daiwa saltiga molens de Z4500H
een stella 6000F
twinpower 6000F
een pen molen
een bulkspoel shimano bleu wing lijn 60/00
verder ongeveer 2500 stuks kunstaas onderandere shads salt en pepper van gulprit
de paarse met witte buik en platte rug ook van gulprit
zwartmet rode glitter wormen
blau met glitter wormen
parelmoer shads
pilkers vergroomd
spro pilkers
onderlijnen met blauwe bijvangers ongeveer 100 stuks
hand marifoon nieuw
portabel dvd speler
resiever voor een schotelantenne
verder nog veel kleinmateriaan
als er iets aangeboden word en je denkt iets van deze spullen te herkennen
laat het weten
voor de goeden tip die lijd tot de daders en het terug vinden van de gestolen waar
het belangrijkste is de plotter
loof ik een beloning uit van 1000 euro
voor info mail naar
huub smeets
basshunter9999@hotmail.com
harrie cas

Re: diefstal

Bericht door harrie cas »

die hebben een vrachtwagen bij der gehad om het te vervoeren.hoop dat je wat terug ziet maar heb er een hard hoofd in.mvg harrie
Hendrik Keizer

Bericht door Hendrik Keizer »

Ik ben aardig gefocussed op simrad, dus die hou ik in de gaten
hendrik
Rob Weenink

Bericht door Rob Weenink »

Huub,als ze zoveel van je stelen blijft er niet veel meer over.
Ik zal goed opletten of er ergens iets te koop wordt aangeboden, wat hierop lijkt,als ik op internet zit.
Ik hoop voor je dat er nog iets terugkomt.

Groeten
Rob
D829
huub smeets

Bericht door huub smeets »

nee er is inderdaad niet veel over
alles war ik in 20 jaar vissen heb verzameld en opgebouwd
is weg
het ergste is nog dat ze dingen die je van dierbaren hebt gekregen meegenomen hebben

gr huub
Jerry Van Tilborgh

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Huub,

Heel jammer weeral te lezen dat er meer en meer figuren rondlopen die te lui zijn om zelf voor hun geld te gaan werken, en op deze manier de gemakkelijkste weg zoeken om zich te verrijken met de spullen waar iemand anders jaren hard voor heeft moeten werken of sparen!!!! Het lijstje dat jij hier opsomt is niet mis en gaat volgens mij gemakkelijk in de duizenden, zoniet 10 duizenden euros lopen, zeker met de simrad erbij. Het is misschien al een stuk gemakkelijker om te vermelden (als je dat al zou willen uit veiligheidsredenen???) om te vermelden op welke camping je staat en waar of met wie je steeds aan de waterkant of op het water vertoeft. Het zou mij niet verbazen mocht het iemand uit een "nabije" kennissenkring zijn, die toch "zeker" op hoogte moet geweest dat jij daar voor kapitalen een halve hengelsportwinkel in je caravan bewaarde??? Misschien concurende of jaloerse baarsvissers vanuit de haven, of op de camping en of van aan de kant??? Het moet "zeker" iemand geweest zijn die het wist, of een tip heeft gehad van iemand die het ook wist. Succes met je zoektocht.

Jerry
Klaes Dijkstra

Bericht door Klaes Dijkstra »

Hier krijg je toch de tranen van in de ogen! Stelletje piep iemand van zijn materiaal bestelen het is toch niet te filmen dit!

Sterkte, ik hoop dat er nog wat van terug komt voor je ben redelijk actie op diverse site en zal proberen het in de gaten te houden. nog een tip ww.veilingkijker.nl deze site zoekt alle site s als marktpl en speurders af misschien dat het je helpt

Klaes
Dennis Schmitt

Bericht door Dennis Schmitt »

Een hele goede vezekering is praktisch het enigste wat je zekerheid biedt wanneer het om zulke bedragen gaat(en dat gaat het in dit geval als ik een vlug rekensommetje maak)!
Helaas, maar wel de realitieit. :x

Suc6,

Dennis Schmitt
D1167
Ben van Hooff

Bericht door Ben van Hooff »

mooi kloten Huub

Maar ik ben het helemaal met Jerry eens het zit meestal dichter bij dan je denk zeker als het op een camping en het alleen in een caravan gebeurd ze zijn dan gericht bezig en hebben meestal iets opgevangen of gehoord ,we zijn allemaal wel eens enthousiast als we een mooie dag hebben gehad. Of als we bij de barbecue onze sport enige uitleg geven en het hoeven niet die personen te zijn, maar die kunnen het ook verder vertellen .Aan andere ook weer bij een biertje zo van die Huub smeets die heeft een kapitaal aan hengels enz. Ik heb het zelf eens mee gemaakt in ierland we lieten onze hengels daar ook op de boot achter (binnen in de kajuit achter slot en grendel ) maar de volgende morgen alles weg ze zitten dan gewoon vanaf de kade te kijken !!!!!
en van de gevestigde orde hoef je al helemaal niets te verwachten hebben geen tijd voor zoiets snelheidscontrole's dat is hot
misschien een idee heb je de serie nummers van de apparatuur of foto's zet ze op het forum zodat we met z'n alle wat kunnen kijken op markplaats enz. hoe meer ogen :shock: hoe beter het kan iedereen overkomen !!!
shit happens
Bennie delta 605
Plaats reactie