garantie

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Marcel Oomen

garantie

Bericht door Marcel Oomen »

zondagmorgen heeft mijn hds 7 het begeven.
niet meer aan te krijgen, ook thuis niet met een ander kabeltje en een andere accu, dus gisteren terug naar de winkel gebeld, waar ik hem heb gekocht (watersportmatheussen.be).
na francine het hele verhaal te hebben uitgelegd, heb ik vandaag al een nieuwe kunnen gaan halen.
dit noem ik nou nog eens echt garantie , want die zat er gelukkig nog een half jaar op.
dit zijn nu zo van die dingen, die gebeuren kunnen, maar waarom ik toch altijd terug ga naar een zaak waar je op kunt vertrouwen en bouwen.
ik wilde dit gewoon maar even kwijt,
francine, bedankt!
grts, marcel D.1013.
grtz, marcel D.1013
chris lourdon

Re: garantie

Bericht door chris lourdon »

Gij zult da wel kapot gemaakt hebbe om daarna ne andere te kunne krijge!En hoe is het met de zoet visserij ? want daar lees ik ook maar weinig over.En wanneer spreken we eens af voor zee?Was daar niks over gezegd bij Dekock?
vang ze
chris
Marcel Oomen

Re: garantie

Bericht door Marcel Oomen »

hey chris,

sorry,als we iets hebben afgesproken, blijkbaar ben ik dat dan vergeten.
normaal vergeet ik afspraken nooit, maar het zou kunnen zijn, omdat ik op nogal zware medicijnen zat, daar ook nog eens een pint overheen, enne.....
maar alléz, op zee afspreken heeft weinig zin , er zit nog altijd maar zeer weinig vis op de wrakken,
word er enigszins toch wat klein spul gevangen, is dat gewoon geluk hebben, een wrakje gevonden te hebben.
verder wel op het zoet heel veel leuke dagen meegemaakt,
en ga me nu in het gesloten seizoen eens op het vliegvissen begeven.
neem anders effe contact op, omdat ik echt niet meer weet wat we afgesproken hadden,

mjm.oomen@planet.nl
grtz, marcel D.1013
Plaats reactie