Geachte Deltaleden,
Ik moet u melden weinig of geen interesse te hebben in Twitter-Hyves-Faceboek en wat er zoal nog meer te koop is. Vrienden zijn altijd welkom maar via genoemde mogelijkheden lukt dat dus niet.
Zojuist een email ontvangen van een van de leden waarin verwezen werd naar Badoo (?????????).
Blijkbaar een Belgische vriendenclub zoals eerder genoemde bekendere vriendenclubs. Daar was door een van onze Belgische leden een bericht voor mij achter gelaten. Nog zo dom om dat mailtje te openen en ............ ja hoor eerst persoonlijke gegevens invullen en dan pas mocht ik misschien het berichtje lezen. Ik schrijf misschien omdat ik na opening van de mail en het gewaar worden van het eerst "inschrijven" de brui er aan heb gegeven.
Wilt u mij iets melden of vragen? Doe het dan op de (voor mij - al enigszins op leeftijd) simpelste wijze met een mailtje. Het bericht van het Belgische Deltalid heb ik dus niet "ontvangen", jammer maar helaas.
Twitter-Hyves-Facebook enz.
-
- Beheerder
-
- Beheerder
Re: Twitter-Hyves-Facebook enz.
Ha Rinus, dan zijn we alvast met z'n twee!
Ik doe ook niet mee aan Facebook, Linkedin, Twitter, Blabla en Reutekenteut... Heb je me nodig? Bellen of mailen!!!
We worden oud man, we willen/kunnen niet meer mee!!!
Ik doe ook niet mee aan Facebook, Linkedin, Twitter, Blabla en Reutekenteut... Heb je me nodig? Bellen of mailen!!!

We worden oud man, we willen/kunnen niet meer mee!!!

-
Re: Twitter-Hyves-Facebook enz.
Hoi Rinus en Koen
Ik zou deze sociale zaken niet zo vlug afschieten ik ben ook niet pro maar laatst door mijn kinderen ben ik op facebook gegaan en heb na + - 15j mijn nederlandse vrienden terug gevonden via facebook en hebben nu terug geregeld kontakt met hun supper toch en ik ben intussen ook 65j.
Ik heb door visforums op internet reeds vele vrienden in nederland belgie spanje en frankrijk .
Ik zou deze sociale zaken niet zo vlug afschieten ik ben ook niet pro maar laatst door mijn kinderen ben ik op facebook gegaan en heb na + - 15j mijn nederlandse vrienden terug gevonden via facebook en hebben nu terug geregeld kontakt met hun supper toch en ik ben intussen ook 65j.
Ik heb door visforums op internet reeds vele vrienden in nederland belgie spanje en frankrijk .
elpescador
delta 1518
delta 1518