Met verbazing heb ik in het Deltablad het verhaal gelezen van onze Deltavriend, die niet alleen zichzelf, maar ook anderen in gevaar brengt met die stomme aktie.
Ik hoop dan ook dat het bestuur passende maatregelen neemt.
Die sportvisser is er zich niet bewust van, dat hij niet alleen zichzelf, maar dat van anderen in gevaar brengt. Wat te denken van een zeeschip wat met volle kracht aan komt zetten. Die mensen hebben 5 scheepslengtes nodig om dat schip ,van Vol Vooruit naar Vol Achteruit, stil te leggen en dat in een gebied met sterke stromingen. Plus dat de gezagvoerder en de officier van wacht voor de groene tafel kunnen komen, om uit te leggen wat er gebeurd is en misschien een berisping krijgen, wat net zo erg is als ontslag want de toekomst van de officieren is naar de vaantjes. Ik ben er ook van overtuigd dat hij geen seinen op had staan, dat hij niet kon manouvreren.
Geachte Deltavisser van dit geintje, bedankt namens alle leden en doe zo voort, maar wel bij een andere vereniging. Vis svp niet mee in de wedstrijden die wij sponsoren, want we willen niet van die geintjes meemaken.
KNRM brengt misbruik in rekening
-
-
Re: KNRM brengt misbruik in rekening
Als vrijwiliger die de nodige uren steekt in ehbo en het lotus gebeuren zij dit verhalen waar ik van wakker kan liggen Ik vraag mij echt af of deze mijnheer wel bij zijn volle verstand is om mensen van hun werk tel aten halen om iemand te gaan halen die de hulp in belgie wijgert Ik vindt dat hier dezelfde straf voor moet staan als bv een verkeersregelaar aan rijden laten we niet vergeten onze vrienden van de knhrm zijn en blijven vrijwiligers die soms met hun leven spelen om mensen te helpen laten laten we dit niet om zeep helpen door deze absurbe actie Mischien gewoon uit de vereniging gooien ?
hilbert delta 1609
-
Ik weet niet of het volgens de regels mogelijk is om de betreffende persoon te royeren. Maar indien dat mogelijk is, dan is dat zeker het overwegen waard dacht ik zo

-
Als je iemand eruit wilt gooien, dient er een ledenvergadering uitgeschreven, heb ik begrepen.
Maar je hebt gelijk. Als oud gezagvoerder GHV ben ik het helemaal eens met jullie.
John
Maar je hebt gelijk. Als oud gezagvoerder GHV ben ik het helemaal eens met jullie.
John
-
Misschien eens inetressant te kijken op:
www.marinetraffic.com
Is een AIS site waarop je alle schepen ziet incl. de visboten met AIS ,die zo langs of in de zeegaten varen.
Je krijgt dan echt een idee wat er aan de hand is
www.marinetraffic.com
Is een AIS site waarop je alle schepen ziet incl. de visboten met AIS ,die zo langs of in de zeegaten varen.
Je krijgt dan echt een idee wat er aan de hand is