Ben van plan om morgen Zondag, vanuit Neeltje jans naar West Kappelle te varen maar hoe zit het met de wind. Hij houd windkracht 3, zeggen jullie niets aan de hand, of gaan jullie niet de zee op.
Graag de mening van kenners.
Groet Ries.
Vraagje aan kenners.
-
Vraagje aan kenners.
Groet Ries.
Delta 543.
Delta 543.
-
Re: Vraagje aan kenners.
Ries, iedereen zal het moeten uitmaken voor zijn eigen boot maar als je met max 3 Bft niet weg gaat...
in eerste instantie zou ik een aantal weerssites raadplegen en, voor jou streek, is bijvoorbeeld de site "hetweeropzee.nl" , inclusief een aantal deelsites, die toch goede info geven over het nu en de verwachtingen.
voor zover ik kan zien is het de eerstvolgende 3 dagen visweer MAAR de avond voor ik vertrek, ga ik alles eerst nog wel eens overlopen; het durft op korte tijd nogal eens te veranderen...
succes
Frans
Delta 193
in eerste instantie zou ik een aantal weerssites raadplegen en, voor jou streek, is bijvoorbeeld de site "hetweeropzee.nl" , inclusief een aantal deelsites, die toch goede info geven over het nu en de verwachtingen.
voor zover ik kan zien is het de eerstvolgende 3 dagen visweer MAAR de avond voor ik vertrek, ga ik alles eerst nog wel eens overlopen; het durft op korte tijd nogal eens te veranderen...
succes
Frans
Delta 193
-
hoi Ries wind 3 zw niks aan dehand maar zit er noorde wind bij dan is 3 al zeer vervelend vissen heb je korte golf slag van 70cm tot 1meter of je boot moet groot genoeg zijn wij blijven met nw 3 thuis onze boot is 5,4l meter bij 2,34 br gr delta 1385
-
-
Ik heb een Arvor 210, Maar morgen is het wind 3 nnw dus gewoon niet op zee bedankt heren.
Groet Ries.
Delta 543.
Delta 543.