Minn Kota

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Ron Bout

Minn Kota

Bericht door Ron Bout »

Hooi

Heb een Warrior 165 en ben van zins om er een "Minn Kota Riptide IPilot" Boegmotor aan te laten monteren (MK RT70/SP/IP 137 Cm 24V), zijn er mensen met ervaringen in deze ?
Tips zijn meer dan welkom.

Ron Bout
Ron Bout

Re: Minn Kota

Bericht door Ron Bout »

Eindelijk eens iets wat waarschijnlijk nog niet door anderen gedaan is.........?
chris lourdon

Bericht door chris lourdon »

Hoi,
Ik heb al van meerdere roofvissers vernomen dat als je vlak bij de boegmotor staat of zit dat allemaal leuk en aardig is maar als je van van achter staat met de minste wind van links naar rechts word geslinger terwijl de punt netjes word bijgestuurd en er daar dan het minste last van hebt.Dit is misschien ook de reden waarom ze dikwijls met 2 in de boot zitten,dan kan de achterste daar ook nog wat bijsturen met de andere electro.Bij windstil weer zal dit wel werken maar die dagen kun je hier op 1 hand tellen.
vang ze
chris
Ron Bout

Bericht door Ron Bout »

Hallo Chris

Bedankt voor je reactie, dit is misschien dan wel niet iets wat ik graag wilde horen maar waar ik wel heel veel waarde aan hecht, zeker omdat ik hier zelf nog niet aan gedacht had, het klinkt heel logisch.
Mede daar ik nog van geen enkele leverancier een vorm van garantie heb kunnen krijgen deze motoren doen wat ik er, voor mijn boot van verwacht onder omstandigheden bij o.a. stroom en wind. Zet alles nog maar even in de wachtrij en gaat nog wel even verder op onderzoek uit en hou het voorlopig nog maar even op de "uitgeteste" driftzak.........

Nogmaals bedankt.
Ron Bout
Plaats reactie