Navigatie programma laptop
-
Navigatie programma laptop
Hallo
ik zou graag een goed navigatie programma hebben voor op een laptop om langs mijn gps te hebben om wat verder vooruit te kijken enz. heeft iemand suggesties ?
ik hoor het graag al vast bedankt
ik zou graag een goed navigatie programma hebben voor op een laptop om langs mijn gps te hebben om wat verder vooruit te kijken enz. heeft iemand suggesties ?
ik hoor het graag al vast bedankt
-
-
- Beheerder
oziexplorer, bestaat volgens mij zelfs een Nerlandse versie van.
http://www.oziexplorer.com
http://www.oziexplorer.com
-
www.stentec.nl
Als je een beetje rndzoekt op het internet kun je zelf freeware vinden die met ingescande kaarten werkt.
Ard,
Ik vermoed dat je de bedoeling hebt om de laptop mee de zee op te nemen? Dit is echter af te raden, vele laptops hun HD crasht na een tijd omwille van de schokken, bovendien is de zoute zeelucht ook niet direct ideaal voor je machine.
Als je een beetje rndzoekt op het internet kun je zelf freeware vinden die met ingescande kaarten werkt.
Ard,
Ik vermoed dat je de bedoeling hebt om de laptop mee de zee op te nemen? Dit is echter af te raden, vele laptops hun HD crasht na een tijd omwille van de schokken, bovendien is de zoute zeelucht ook niet direct ideaal voor je machine.
-
-
-
-
Tsunamis Navigator Pro is een professioneel programma. Het geeft ook de stroming, waterstanden etc..aan . Je kunt een wrak zeer nauwkeurig plotten, zodat je de volgende keer er precies goed voor ligt. Ik heb nog een legale versie met USB-dongle te koop, eventueel met laptop.
Met sportieve groeten,
Wout Otto, Delta 285
Wout Otto, Delta 285
-
Hoi Wout,Wout Otto schreef:Tsunamis Navigator Pro is een professioneel programma. Het geeft ook de stroming, waterstanden etc..aan . Je kunt een wrak zeer nauwkeurig plotten, zodat je de volgende keer er precies goed voor ligt. Ik heb nog een legale versie met USB-dongle te koop, eventueel met laptop.
Vertel vertel......... info_eemsvissers@planet.nl
Groet,
Hendrik
-
Ben al jaren tevreden gebruiker van Nobeltec Admiral, werkt met
vector kaarten welke eenvoudig ge-update kunnen worden.
Ongelimiteerde waypoints, routes, puntjes/lijntjes tekenen, AIS overlay.
Eventueel uit te breiden met Radar (overlay), Depthsounder module,3D, weatheroverlay (gratis weer updates downloaden), windmeet systeem en vele andere opties, you name it Nobeltec can do it.
Voor een demo contact mij en ik laat je alles zien bij mij aan boord.
Ipv van laptop kun je het ook installeren op een mini-pc.
Ideaal voor de wat grotere boten.
Getijden dmv. sinus curven weer te geven via vele locaties langs de kust, (zeer accuraat), voor meer info zie nobeltec.com
of email mij offshore@12move.nl
vector kaarten welke eenvoudig ge-update kunnen worden.
Ongelimiteerde waypoints, routes, puntjes/lijntjes tekenen, AIS overlay.
Eventueel uit te breiden met Radar (overlay), Depthsounder module,3D, weatheroverlay (gratis weer updates downloaden), windmeet systeem en vele andere opties, you name it Nobeltec can do it.
Voor een demo contact mij en ik laat je alles zien bij mij aan boord.
Ipv van laptop kun je het ook installeren op een mini-pc.
Ideaal voor de wat grotere boten.
Getijden dmv. sinus curven weer te geven via vele locaties langs de kust, (zeer accuraat), voor meer info zie nobeltec.com
of email mij offshore@12move.nl
-
contact
wout kan jij kontakt met mij opnemen rein spoenk@msn.comWout Otto schreef:Tsunamis Navigator Pro is een professioneel programma. Het geeft ook de stroming, waterstanden etc..aan . Je kunt een wrak zeer nauwkeurig plotten, zodat je de volgende keer er precies goed voor ligt. Ik heb nog een legale versie met USB-dongle te koop, eventueel met laptop.