Beste Wensen

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
John Ezendam

Beste Wensen

Bericht door John Ezendam »

Aan alle leden en bestuursleden:

EEN ZEER GELUKKIG NIEUW JAAR

John H.Ezendam
Condor International
Seiwa-Techmarine
CourseMaster Steering systems and autopilots
peter van der sterren

Re: Beste Wensen

Bericht door peter van der sterren »

de beste wensen aan alle bestuursleden, sponsoren en leden veel gezondheid en veel visdagen.
p v d sterren.delta 1458
zeeuwsepalingrokerij en de netten knoper.
Hendrik Keizer

Bericht door Hendrik Keizer »

Voorspoedig 2012 allen
walter de landsheer

Bericht door walter de landsheer »

Spetterend 2012 voor alle leden, sponsers en het ganse bestuur !!
D 1128 Walter
Mario Wauters

Bericht door Mario Wauters »

Vooral een goede gezondheid gewenst voor iedereen en een goed visjaar met weinig wind.
elpescador

delta 1518
frank theunissen

Bericht door frank theunissen »

Ik wens voor iedereen een goede gezondheid en weinig wind in 2012.
2012 wordt voor mij het jaar dat ik de zee ga aanvallen met mijn laatste aankoop.
Een beekman 520 fish.
Tot op zee en anders tot in ouddorp.
Groeten
Frank
Groeten
Delta 284
Theunissen Frank
Rob Weenink

Bericht door Rob Weenink »

Bij al die goede wensen voor iedereen sluit ik me graag aan.
Dus voor iedereen al goede voor 2012.

Tot op het water of op de beurs in Ouddorp.

Groeten
Rob
D829
Dre Frijters

Bericht door Dre Frijters »

Waar ik me graag bij aansluit.
Iedereen de beste wensen voor 2012.

Dre,
Delta 773
Landerloos Frans

Bericht door Landerloos Frans »

Beste wensen aan alle leden van de Deltavissers,en vooral ook veel sterkte aan de familie van Danny Wuyts . Fijne familie waar ik vele jaren heb mogen naast staan op camping Kattendijke ,en ik mag wel zeggen dat Danny mij veel heeft geleerd wat het vissen betreft , maar jammer genoeg ben ik door mijn slepende ziekte niet in staat om zijn kennis in praktijd om te zetten. Als ik dan voor mij ook ééns een wensje mag doen op mijn 65 is dat er ook wat visjes op de Oosterschelde mogen komen zodat ik er ook ééntje kan vangen als mijn gezondheid het toelaat . Gelukkig zijn er nog enkele dingen mooier (enkele maar ) zoals zopas eindelijk voor de eerste keer opa worden van een toekomstig viskampioen . Vriendelijke groeten Delta 650 Frans
Mario Wauters

Kop op Frans moed en nog eens moed ik heb ook een zware operatie gehad en heb de knop even afgezet en het gaat me nu na een 5tal weken veel beter we zijn er nog niet maar er komt licht in de tunnel en normaal gezien kunnen we maart -april terug met het bootje erop uit.
Ik wens je veel beterschap en goed 2012
elpescador

delta 1518
Bob Janssen

Bericht door Bob Janssen »

Alle vissers een visweer vriendelijk 2012 toegewenst.
Geniet van de visserij

gr Bob
delta1148
Landerloos Frans

Bericht door Landerloos Frans »

Beste Mario. Bedankt voor uw bemoedigende woorden,maar zo is het eigenlijk ook,na regen komt zonneschijn, en na een slechte visdag komen er altijd wel goede.Volgende maandag vertrek ik weer op overwintering naar Spanje , dit doe ik al vele jaren waardoor ik met veel spijt in het hart toch weer de beurs moet missen in Oudorp , maar ja ik heb een longziekte ( longemphyseem) heb dit jaar ook een stent voor het hart gekregen en de artrose in mijn ganse lichaam verplicht me in de winter naar het Zuiden te trekken. Ik verblijf in Calpe aan de haven en het is er heerlijk vissen al zou ik die enkele belgen en hollanders die soms erg onsportief ( vissen ) liever niet willen ontmoeten,maar daar ga ik verder niets over zeggen want er zijn er gelukkig veel meer anderen die wel sportief zijn . Het is er zalig en ik laad er mijn batterijen op om weer sterk ( relatief) aan een nieuw camping en visjaar in het even mooie zeeland te beginnen. Beste Mario en visvrienden , ik zal mijn best doen in Spanje om een beetje zon vanuit mijn hart naar alle vissers in Nederland en Bélgie te sturen. Sportieve groeten Sonja en Frans
Mario Wauters

Beste Frans
Ten eerste de beste wensen en een goede overwintering het zal je goed doen in Calpe dat ik ook zeer goed ken ik kom al sedert 45j in Gandia heb er ook Familie dus heel de kust daar van Valencia tot de Mar Menor heb ik al helemaal verkent,begin februarie ga ik ook naar spanje Malaga? of Gandia als ik groen licht krijg van de dokter op 16/01/2012 wel maar voor 14d met het vliegtuig zonder bootje dat is voor juni en september telkens een week of 6.
Kreeg vandaag telefoon van mijn spaanse visvriend voor de nieuwjaars wensen het was ginder 23gr hij was de boot aan het afwassen rond de middag in zijn blote bast ze hadden deze morgen een aantal bleufishen gevangen en daarna calamars van 1 tot 2kg waanzinnig.
Ik ben heel graag aan de belgisch nederlandse kust maar in spaanse is toch een plus qau klimaat
elpescador

delta 1518
Mario Wauters

Frans stuur je gegevens eens door via mijn email traiteur.mario.wauters at skynet.be als ik naar Gandia zou gaan kunnen misschien afspreken in Calpe
elpescador

delta 1518
Plaats reactie