Nav het bericht over de helling Schelphoek, ben ik benieuwd of de helling al klaar is?
Wat betekende deze opknapbeurt eigenlijk? Is alleen het plateau vernieuwd en/of de helling zelf.
Daarnaast is mijn vraag of deze helling bij laag water goed te gebruiken is, ivm waterstand voor de helling?
Graag jullie reacties evt. met foto (redactie?).
Alvast bedankt,
Delta 1385
Helling Schelphoek, klaar?
-
-
Re: Helling Schelphoek, klaar?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Mark Meijs schreef:Nav het bericht over de helling Schelphoek, ben ik benieuwd of de helling al klaar is?
Wat betekende deze opknapbeurt eigenlijk? Is alleen het plateau vernieuwd en/of de helling zelf.
Daarnaast is mijn vraag of deze helling bij laag water goed te gebruiken is, ivm waterstand voor de helling?
Graag jullie reacties evt. met foto (redactie?).
Alvast bedankt,
Delta 1385
Ik ben er na de wedstrijd gisteren even langs gereden maar weet niet wat ze gedaan hebben waarschijnlijk een beetje opgeruimd??
vorigekeer lag hij vol met steen en ander materiaal.
kon niet zien wat er onderwater was gebeurd??
misschien hooguit de gaten wat op gevuld met steenpuin??
bij LW is hij nooit goed bruikbaar geweest tenzij je een vierwieldrijf of tractor hebt, is zeer ondiep en dan heb je een richel liggen waar je met een normale auto niet(makkelijk) opkomt.
succes.
gr Barend
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-
Ik ben gisteren even langs de Schelphoek gereden. De helling ziet er prima uit.
Er stonden drie trailers en zover ik het water in kon kijken (het was al aardig aan het opkomen) was de helling geasfalteerd.
Foto's kun je hier zien.
Groet, Marco
Er stonden drie trailers en zover ik het water in kon kijken (het was al aardig aan het opkomen) was de helling geasfalteerd.
Foto's kun je hier zien.
Groet, Marco
-
-
helling
Hoi Mark,
Ja het ziet er uit dat hij klaar is ,ik weet niet of die betonblokken die langs de zijkant hebben gestaan nog worden terug gezet want ze staan wel boven in depot.
verder ziet het er netjes uit maar zoals voorheen is hij nu ook niet te gebruiken bij laag water ik zou zeker anderhalf uur voor en anderhalf uur na laag water geen gebruik maken van de helling, want dat word een probleem.
onderaan de helling zit een strook steenslag in teer gewerkt wat een beetje antislip zal voorstellen?
en wat al eerder geschreven is het asvalt is zeer dicht , zal zeker glad worden?
maar we zijn er weer blij mee toch?
nu de wind weer weg en vissen.
gr Barend
Ja het ziet er uit dat hij klaar is ,ik weet niet of die betonblokken die langs de zijkant hebben gestaan nog worden terug gezet want ze staan wel boven in depot.
verder ziet het er netjes uit maar zoals voorheen is hij nu ook niet te gebruiken bij laag water ik zou zeker anderhalf uur voor en anderhalf uur na laag water geen gebruik maken van de helling, want dat word een probleem.
onderaan de helling zit een strook steenslag in teer gewerkt wat een beetje antislip zal voorstellen?
en wat al eerder geschreven is het asvalt is zeer dicht , zal zeker glad worden?
maar we zijn er weer blij mee toch?
nu de wind weer weg en vissen.
gr Barend
-
- Beheerder
De helling is helemaal opnieuw geasfalteerd. Het plateau nog niet.
De helling moet ook nog een slijtlaag krijgen (kleine kiezeltjes die in een laag pek gewalst worden) wat het doorslippen van de wielen zeker ten goede zal komen. Het blijft voorlopig een beetje behelpen. De werken worden met ander werk en dan nog onder gunstige weersomstandigheden meegenomen. De secreataris wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen.
De helling moet ook nog een slijtlaag krijgen (kleine kiezeltjes die in een laag pek gewalst worden) wat het doorslippen van de wielen zeker ten goede zal komen. Het blijft voorlopig een beetje behelpen. De werken worden met ander werk en dan nog onder gunstige weersomstandigheden meegenomen. De secreataris wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen.
-
Koen De Bi?vre schreef:De helling is helemaal opnieuw geasfalteerd. Het plateau nog niet.
de helling is nu klaar, vanmiddag was ik er even en er ligt nu een laag split op ,tegen het slippen?
ziet er netjes uit.
mannen succes,
gr Barend