Hallo
Ik heb een vraag met betrekking tot het verzekeren van mijn boot, motor en trailler en toebehoren. Ik wil mijn spullen graag goed verzekeren maar natuurlijk niet te duur. Ik heb een Shetland sheltie met een 60 pk Mercury 2tact beide uit 1990 en een Kalftrailer uit 2004 Wat is een goede verzekering en wie weet er iets over FBTO want daar hebben we meer verzekeringen lopen. Waar moet ik op letten
bij voorbaad dank voor de reacties
Met vriendelijke groet Klaes H.Dijkstra
Welke verzekering
-
-
-
De TE route is de Texel / Eems route en ligt boven de waddeneilanden.
Verzekeringen zijn nog wel eens begrensd op de afstand vanaf de wal.
Kijk maar eens onder de volgende link. Daar staan de verschillende gebieden aangegeven.
http://www.watersportalmanak.nl/artikel ... erzekering
hendrik
Verzekeringen zijn nog wel eens begrensd op de afstand vanaf de wal.
Kijk maar eens onder de volgende link. Daar staan de verschillende gebieden aangegeven.
http://www.watersportalmanak.nl/artikel ... erzekering
hendrik
-
-
Hallo
Ik weet niet of jullie het je nog herinneren van de boot( gismo) die in september is gezonken voor neeltje jans??
Vandaag zijn we de nieuwe boot gaan halen, en is alles netjes geregeld en de schade is door de verzekering nu al betaald,!!!
dus niet alle verzekeringen zijn oplichters he?
ook de expert die de schade is komen opnemen heeft netjes gehandeld
en heeft zeker de nodige ervaring om de schade te bepalen.
Dit is zeker geen alleen staand geval, ook wij hebben er zelf al mee te maken gehad en onze schade is ook op deze manier afgehandeld, zelf niks regelen en ook het contact met de expert en de verzekering was perfect.
de verzekering is amb-verzekeringen
Ik weet niet of jullie het je nog herinneren van de boot( gismo) die in september is gezonken voor neeltje jans??
Vandaag zijn we de nieuwe boot gaan halen, en is alles netjes geregeld en de schade is door de verzekering nu al betaald,!!!
dus niet alle verzekeringen zijn oplichters he?
ook de expert die de schade is komen opnemen heeft netjes gehandeld
en heeft zeker de nodige ervaring om de schade te bepalen.
Dit is zeker geen alleen staand geval, ook wij hebben er zelf al mee te maken gehad en onze schade is ook op deze manier afgehandeld, zelf niks regelen en ook het contact met de expert en de verzekering was perfect.
de verzekering is amb-verzekeringen