Hallo,
Ik was van plan om woensdag 22 april te gaan wrakvissen, vanwege het goede weer dat ze afgaven. Nu is het weer helemaal verandert en zit ik te twijfelen. Wie weet of het te doen is met de berichten die ze nu afgeven??
Grtz Niels
wrakvissen woensdag
-
-
He Harry,
Ik heb al gezien dat het niks gaat worden. Ik vind de lange termijn verwachtingen de laatst tijd zeer slecht wat wind betreft. Iedere keer denk je dit gaat het worden en neem je op voorhand vrij, maar een dag van te voren zie dat het toch plots weer teveel gaat waaien. Het is dan moeilijk om een dag in te plannen aangezien je vrij moet nemen enz.
Grtz
Ik heb al gezien dat het niks gaat worden. Ik vind de lange termijn verwachtingen de laatst tijd zeer slecht wat wind betreft. Iedere keer denk je dit gaat het worden en neem je op voorhand vrij, maar een dag van te voren zie dat het toch plots weer teveel gaat waaien. Het is dan moeilijk om een dag in te plannen aangezien je vrij moet nemen enz.
Grtz
-
Gisteren zijn wij met een groep van 10 man naar de wrakken geweest tot zo'n 45 mijl met de Sea Leopard vanuit stellendam, zaterdag en zondag waren afgelast vanwege de wind , maandag was goed te doen.
Het blijft altijd een klein beetje een gok, maar kon zondag avond toch goed zien dat de golfhoogte af nam en de wind redelijk gunstig zou zijn.
Overigens dikke gullen van ca 75 cm ...leuke sport op een shadje en een spinstokkie.
Groeten !!
Het blijft altijd een klein beetje een gok, maar kon zondag avond toch goed zien dat de golfhoogte af nam en de wind redelijk gunstig zou zijn.
Overigens dikke gullen van ca 75 cm ...leuke sport op een shadje en een spinstokkie.
Groeten !!
e-tec rulez !!
-
Helaas, toch verkeerd gegokt. Op actuele waterdata is de golfhoogte niet boven 45 cm geweest, terwijl ze op alle wind en weer site's gisteren 80 cm afgaven bij een matige noordwestenwind 3 tot 4. Dan toch vrijdag gewoon maar eens gaan proberen. Soms is het toch gewoon gokken dat je toch kan gaan.
grtzz
grtzz